Themaweken horloges :,Toon je caseback met een leuke afbeelding inl. lezen graag vanaf post 1827 deel 3

Zondag :star_struck:

5 likes

Top Petro, zat al te denken zal ik maar stoppen met de themaweken. Of is iedereen op familievisite :wink:

1 like

Vrije keuze. :+1:

5 likes

Familie visite doe ik niet aan, was wel druk met van alles

1 like

:+1: op jou kan ik altijd rekenen :smiley:

1 like

Longines Sei Tachhe
1944

Longines Quadrand
1955

Ball

Eterna

7 likes

Goedenavond Thema vrienden,

We gaan nu eens 180° anders t.o.v het vorige thema :smiley:

Komende week wordt het thema toon je caseback met een leuke afbeelding, heb het dan dus echt over afbeeldingen.
Dit vanaf post 1827 en zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.

Ik kwam op dit thema door Lex die een leuke afbeelding liet zien van een straaljager op de caseback, dus dacht gelijk dit wordt het volgende thema. Krijg ik iets later de tip van @Dutchspur , misschien is dat ook een leuk thema, nou ja zeg, toeval bestaat niet he :smiley:

Ik heb 7 voorbeelden, 2 van Lex gepikt en 5 zelf van het net geplukt zodat jullie een beetje weten wat ik bedoel.

Marineluchtvaartdienst
Duidelijker kan ik niet zijn met de voorbeelden :wink:

Ik zie de bui al hangen, gaan er weer veel gepost worden :smiley: maar weet dat ze er zijn in het het rood, vintage en het groen.
Veel mag, zelfs van ome Ali, zullen veel draken bij zitten :smiley:
En waar mogelijk, lekker spreiden over de week!

Het zou leuk zijn niet verplicht, als je het merk benoemt.

Mocht je een ingeving krijgen van een leuk thema, ben ik driftig naar op zoek, een pb doet wonderen :+1:

En jullie weten, zondag is altijd vrije keuze dag, dus alles mag van flik flak tot R. Mille :grin:

Ben benieuwd welke merken ik allemaal ga tegenkomen :+1:

Wens jullie natuurlijk weer een fijne themaweek. :+1:

11 likes

13 likes

Weet niet of deze ook geld maar staat een leuk klein leeuwtje op?

10 likes

9 likes

Mijn Emmanuel Lip uit Frankrijk met de trotse gravure van een haan (le coq gaulois).

12 likes

Certina Himalaya S.E.

17 likes

Zeker, een afbeelding is toch een afbeelding hoe klein dan ook :+1:

1 like

Allemaal mooikes, maar de longines bulls eye sei tache steekt er echt bovenuit, geweldig mooi horloge! Geniet ervan :slight_smile:

2 likes

Okeey top! Zal na de nachtdienst kijken of ik nog meer moois heb!

1 like

Mooi Hans! Met op de achtergrond nog net in beeld Niglo… :slightly_smiling_face:

2 likes

Heb je mijn pb nog gelezen?

1 like

11 likes

Hartelijk dank Sarah, ja ik ben er ook erg blij mee, ik had toen dat risico genomen om het te kopen om op te knappen, de wijzers te repareren en het in elkaar te zetten, het is allemaal gelukt. En als je dan zo’n mooie reactie krijgt zoals deze van jou, zegt me dat wel iets. Heel fijn om te lezen.

2 likes

8 likes