Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar deze is het net niet. Kan mij vergissen natuurlij, laat het e anderen het gewoon bepalen
De flipper it forward, gravering maakt het OK voor mij hoor
Ja, dat klopt, ik mis jouw Niglo wel😊, ik keek er regelmatig op!
De Lip loopt perfect, een paar weken geleden heb ik er een nieuw batterijtje in laten zetten door de juwelier in Haaksbergen.
Achterkant van de LE Seiko Presage SPB069 ‘Blue Enamel’ ‘Tsukimi’
Nieuwe maan van bladgoud achter het glas.
Nee niet voor de islamitische Ramadan maar voor het Japanse Tsukimi dwz. Maankijken.
Sinds een jaar of duizend traditie in Japan op de dag van de volle oogstmaan, dit jaar op 9 oktober.
Waarom zie je als het over Tsukimi gaat vaak konijnen? Japanners menen dat er konijnen op de maan wonen, vandaar.
Prachtig horloge, op de voorkant is het maantje op de secondenwijzer gedoopt in goudstof en als die over de ‘O’ van Seiko op de emaille plaat beweegt wordt het heel even volle maan!
9 oktober dus.
Deze Presage heeft een prachtige houten doos trouwens…
Zo’n verhaal erbij maakt het natuurlijk geweldig. Bedankt voor het delen, John San.
Is niets mis mee hoor Deylano , je had het ook over 3 dagen kunnen spreiden zoals ik altijd aangeef in de inleiding
. Maar leuk dat je meedoet, komen nog genoeg thema’s aan
Ja en, de waarheid is soms weerbarstig he , wonen daar samen met kabouters diep onder de grond
Enne John, dozen tellen niet mee he. Je zit toch niet op strafwerk te wachten
Moest weer op zoektocht, de Emkoza kende ik nog niet. Vintage microbrand jaren 70 en idd Hollands Glorie
Ik zal er ook weer eens 2 opzetten, want ja moet spreiden over de week he
Boderry seaturtle:
Breitling top time deus LE 2021, eigenlijk bedoelt voor motorrijders. Ik durf niet eens achterop, dan maar om de pols toch