Bering: Danish design, made in China. Ze worden vanuit Hamburg geleverd
Ik heb een haat-liefde verhouding met dit horloge. Als ik hem zie liggen, denk ik: leuk ding, moet ik weer eens dragen. Als ik hem om heb, denk ik: hmmm, toch maar wat anders.
Hij zot wel erg comfortabel.
Gekker moet het toch niet worden, maar joh doen veel merken
paar maandjes wegleggen en dan weer om doen, goed kijken en weer waarderen
Sternglas.
Even opgezocht deze speciale editie dankt zijn naam aan het oude sterrenbeeld "Argo Navis "
In de Griekse Mythologie was de Argo het schip van de held Lason en zijn zogenaamde Argonauten, die samen op pad gingen om het waardevolle Vlies te halen.
Dat moet de afbeelding dus uitbeelden.
Ondertussen gelezen en beantwoord
Dat mag ook natuurlijk, anders had ik wel in de kop polshorloges gezet
Met een abstracte dag/nacht- gravure die het thematische contrast tussen Art Deco en Bauhaus weerspiegelt.
De Sternglas Sedius.
Deze mooie Takano is helemaal NOS, achter gegraveerd en genummerd…en spiegelt als een malle
De voorkant
Is geen afbeelding he Petro, zit je te wachten op strafwerk Wel een leuk horloge
NOS gekocht, helaas sinds 1990 in de doos gezeten, en alles zit vast, wil niet blijven lopen nu, gaat tijdje in Zeeland logeren en dan is het weer goed
Vet die afbeeldingen David en als je die gehad hebt mag het natuurlijk ook uit het archief. Jatten van het net, niet dus. Nou ja, alleen ik dan als voorbeelden
Nee met archief bedoel ik altijd…mijn archief. Eigen foto’s dus.
Oke, ik vergeef het je . Past mooi naast mijn top time deus met de motor