Themaweken horloges :,Toon je caseback met een leuke afbeelding inl. lezen graag vanaf post 1827 deel 3

16 likes

11 likes

13 likes

9 likes

Is dit “The Pitch”?

2 likes

Een zonnetje in het water zien schijnen… mag ook wel eens :innocent:

Overigens is de achterkant (met kroon!) sowieso best bijzonder.:sunglasses:
Toevallig zag ik deze Laco Electric net in doublé op een veilingsite en die had wel nog het batterij dekseltje - nu ik nog :yum:

5 likes

Middag vrienden, vandaag iets brons om de pols, nope nog geen patina :smiley:

Ik zou het wel afdekken nu heeft stof en vocht vrijspel👍

1 like

Nee, “Men in Blue”

1 like

Wees een beetje voorzichtig met me a.u.b.! Dit is mijn eerste keer… posten hier in de reumaweken. Sorry! Themaweken!

Met natuurlijk het verhaal erbij van die maffe Italianen zelf… :rofl:

The Darkness of Space

The Redentore Ultrablack caseback is an invitation to explore the unknown. The engraved graphics that represent the cosmic vastness provide intense emotions, as if you were immersed in an unknown world, where absolute black is the undisputed king.

11 likes

:rofl:eerste keer en gelijk je aan de regels en inleiding gehouden, is wel eens anders geweest en moest ik strafwerk uitdelen. De angst zit er nu goed in :grin:

1 like

Ja dat was jouw berichtje in mijn mailbox met de titel “en lef het om het niet goed te doen…”. :upside_down_face:

2 likes

8 likes

Tissot seastar 36mm. Een impulsaankoop van drie jaar geleden. Was een geslaagde aankoop.

9 likes

11 likes

6 likes

4 likes

Echt he, zie echt de mooiste afbeeldingen voorbij komen :+1:.
Maar Brava, moet zeggen zeker die eerste 4 foto’s echt wel toppers :+1: Maar bij je 2e serie Zag ik je Maen en je Nomos. beide ook topmerken, maar wellicht zie ik het niet maar waar staan bij die 2 een afbeelding. Zie wel tekst, maar dat was niet de bedoeling. Zeg het mij als ik iets gemist heb?

Pffff mensen, had een drukke dag, net thuis en PC stroomt over met de berichten :wink:
Dus maar even snel weer 2 horloges gepakt en gepost :smiley:
Venezianico Nereide GMT/ Emirates LE

Squale Atmos 1521

Fijne dag/avond iedereen :+1:

Zo nu eerst een bakkie met mijn schatje en dan berichten beantwoorden, liken, kritisch zijn, enfin jullie weten wel hoe het werkt op het HF :grin:

9 likes

8 likes

Nog maar weer een zonnig typetje er bij slepen :sun_with_face:

(hoewel… Russisch en zonnig ?!?:innocent:)

9 likes