In de garage een 250GTO en om de pols een Padellone
Doe mij dan maar die 275 GTB. Dan houd ik die Sector wel en verkoop ik de rest voor het goede doel.
Pff geen kaas gegeten van die auto’s, ben een maf in een daf🤣
Een Tulxis - Italiaans design met ETA uurwerk 36000 hi-beat.
- dag aanduiding in het Italiaans.
Op het forum gekocht vanwege jaren 70 vibe.
Vrije keuze dag en toch een Squale om de pols. Deze Atmos heeft in april een service gehad, gelijk een originele mesh band van Squale erop laten zetten.
2 foto’s, 1 voor de service, 1 na de service. Weet dat sommigen mij voor gek verklaarden dat ik er ook een nieuwe bezel op liet zetten. Krasje irriteerde mij mateloos zie op 2 uur.
Na de service:
wel even een ander gezicht, niet dan

Ha, kan ik deze morgen ook nog plaatsen volgens het thema wat nog een weekje loopt . Hoef ik een dagje niet te wisselen
Perfect nu!
Is dit die Ultrablack? Is het echt zo’n vreemde ervaring als wat de marketing ons doet geloven? Als het bijvoorbeeld vergelijkt met de Sinn 556i (piano black)?
En is het uurwerk wel goed af te lezen? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan te kopen, maar iets houdt me steeds tegen in het ontwerp
Dit is idd de Ultrablack. Het is een zeer aparte beleving irl. De wijzerplaat is superfijn afleesbaar dankzij het grote contrast tussen het zwart en de zilveren wijzers.
Zeer lastig vast te leggen op foto maar ik heb een poging gedaan…
Valtur
Dit is niet echt een horlogemerk, dit was merchandise uit de gift shop van het resort Valtur in Ostuni. Aangedreven door een Zwitsers quartz uurwerk en voorzien van een emaille, geperste, plaat, rode secondenwijzer, bijzonder gekleurde bezel (zon & zwembad-thema?) en voorzien van een schroefkroon en een was dit ding natuurlijk bedoeld om je de blitz te maken ter hoogte van de duikplank. Tenminste, dat heb ik er zelf bij bedacht. De kast is mooi gemaakt, dus ik ben er blij mee.
Een paar plaatjes erbij voor de sfeer.
Ik heb er nog geen tweede van ontdekt. De waarde van het bandje ligt hoger dan dat van het horloge.
O ja, de Themaweek is altijd zonder tekst. Dat vergeet ik steeds.
Maar toch een leuk horloge om erbij te hebben , soms kan ook een horloge uit een giftshop heel zomers zijn
.
Enne Dennis, heel veel tekst mag altijd natuurlijk in themaweken. Dus vertel de avonturen maar die je met dit horloge hebt beleeft
Zoals ik gisteren al aangaf, vandaag wederom de Atmos 1521. Gisteren was het immers vrije keus, nu dus weer volgens het thema
Zo en nu ga ik weer verder zoeken naar een leuke Rolex, heb het weer in mijn kop zitten
Fijne avond iedereen
De foto’s zijn supergoed gelukt!
Bij mij zit het glaasje er altijd voor…
Die willen we allemaal!
Thx! Ja dat glaasje zijn ze helaas vergeten.
Pryngeps Special, geen snelverzet dus datum staat niet goed.
ChatGPT maakt er dit van.
Pryngeps is echt een *Italiaans merk met Italiaanse roots, opgericht in Milaan in 1956. Het is geen “plaknaam” op Zwitserse uurwerken, zoals bij sommige private-label merken wel gebeurt.
Soms gebruikte Pryngeps wél Zwitserse uurwerken in hun horloges (bijvoorbeeld ETA of Ronda), maar dat maakt het horloge nog niet “Swiss Made”. De merkidentiteit, het ontwerp, de assemblage en de distributie zijn Italiaans. Het merk richtte zich vooral op de binnenlandse markt met modieuze en klassieke modellen.
Ik denk dat hij voldoet…
Die komt er echt, als Abraham niet naar de berg kan, komt de berg wel naar Ferry