Jaja, alweer een Squale maar nu de Matic. Die had ik ook nog niet gepost . Nu morgen maar 1 te gaan en dan ben ik uitgepiest
Wens iedereen nog een fijn Italiaans weekje
Jaja, alweer een Squale maar nu de Matic. Die had ik ook nog niet gepost . Nu morgen maar 1 te gaan en dan ben ik uitgepiest
Wens iedereen nog een fijn Italiaans weekje
Ik zeg 126334, ben nogal eigenwijs John. Maar dat weet je toch .
Tja Gardameer, daarom ga ik meestal naar Tenerife. Altijd en niet verplicht pasta’s te eten
Iedereen op vakantie naar Italië?
En vandaag de laatste Squale, de 1545 op tropic. Eigenlijk gekocht voor Assie, maar ik draag hem ook af en toe. Nu een foto van ons beiden. De HFLE van mij en de 1545 van Assie. Nu is de koek op van mij, geen horloge meer met Italiaanse roots. Heb het aardig kunnen posten dacht ik zo, jaja spreiden he
Fijne dag iedereen
Pfff tis wel stil hier, nou dan maar een Gucci van het net geplukt
Maar met het volgende thema die ik in gedachten heb, kunnen er weer een hoop meedoen
Als was het nu vrije donderdag dan had ik er wel wat ingeschoten
Komt goed, hou zondagavond maar in de gaten😉
Een oefenprojectje van een paar euro. “De batterij moet vervangen worden”, zei de verkoopster. Even opgewonden, het uurwerk jullie hoopten zeker dat ik verkoopster zou zeggen?!. En het werkt. Nu het glaasje en de rest netjes maken en een keer het uurwerkje beetpakken ter leering ende vermaeck. 30mm is dit schatje.
Yep, daar zat ik echt op ye wachten. Wilde ze niet samen met de Breil op de foto:wink:. Doe ik ook met mijn quartz horloges, even extra opwindende , gaan ze beter van lopen
.
Krijg nou wat, kom ik er toch achter dat het vandaag vrije keuze dag is
Dus post ik lekker wat ik nu om de pols heb, nu jullie nog
Fijne zondag iedereen, en vanavond komt er natuurlijk weer een nieuw thema
Goedenavond Thema vrienden,
Nog steeds zijn veel mensen op vakantie, echter voor de meesten is het einde in zicht dus wordt dit thema ook 2 weken. Vanaf post 1399 en duurt t/m 17-8-2025.
Het thema is dit keer, horloges met een GMT complicatie.
Hier kan je best wel veel kanten mee op dacht ik, zowel de mode merken, micro brands als gevestigde merken.
Heb daar een paar als voorbeeld gekozen, zoals de Glycine GMT , Longines HydroConquest GMT, Rolex GMT Master II, enz. Zijn er natuurlijk nog veel meer, dus laat mij graag verrassen. Belangrijk in dit thema is dat het een GMT horloge moet zijn, alles mag van gerenommeerde merken tot horloges van ome Ali zolang het maar een GMT is.
Het zou leuk zijn, als je wellicht een paar specs benoemt en/of je ervaringen met het horloge.
Nog leuker als je met vakantie bent, foto met ondergaande/opkomende zon
Mijn voorbeelden heb ik van het internet geplukt en dit keer niet van HF leden leden
Zelf heb ik er natuurlijk ook wel een paar die ik om de dag zal posten, spreiden weten jullie nog wel
laatste foto is van Bjorn van Dux Watches:
Ik hoop dat ondanks de vakantie, weer veel leden deze 2 weken mee gaan doen.
Na deze 2 weken verwacht ik dat er weer veel leden thuis zullen zijn van vakantie en doe ik weer wekelijks een thema, dus geen zorgen.
Mocht je een ingeving krijgen van een leuk thema, een pb doet wonderen
En jullie weten, zondag is altijd vrije keuze dag, dus alles mag van flik flak tot R. Mille
Ben benieuwd welke merken ik allemaal ga tegenkomen
Wens jullie natuurlijk 2 fijne themaweken toe