Die Casio is van mij hoor!
Als digitaal mag, dan doet dit horloge ook mee. Mijn vader kocht deze Citizen Dual Time in 1980 in Toronto. Tot 1988 reisde hij op een gegeven moment nagenoeg iedere maand naar de VS en Canada. Twee weken daar, twee weken hier in zijn drukste jaren. Hij gebruikte de Dual Time functie om altijd te weten hoe laat het thuis en op kantoor was.
Omdat hij in Noord-Amerika projecten in verschillende steden bezocht tijdens zijn zakenreizen met binnenlandse vluchten, moest hij iedere keer van tijdzone veranderen. Dit ding is gebruikt waarvoor het bedoeld was. Het was zijn GADA. Iedere kras is van hem. Ik ben blij dat ik hem weer aan de praat heb gekregen.
M’n Tissot T690 Titanium Seven. Seven stond daarbij volgens mij voor de zeven functies, die allemaal met de kroon bediend worden. Het eta uurwerk is familie van dat in de Breitling Aerospace.
Een van de functies is een tweede tijdzone, te zien op het digitale deel:
Die is dan onbetaalbaar Dennis, kan geen Rolex tegenop
Dit is echt een mooie Wilko👍. Ik gok dat de dial iets van 35mm is?
Je overschat de afmetingen Wijzerplaat is 29 mm, diameter van de kast is 38.6 mm.
Heerlijk formaatje voor mijn polsen
Door de vrij grote kast, oogt de dial niet zo klein. Aanname he, heb hem nooit in het eggie gezien😉
Very funny Fer… Ik had er 1, maar die heb jij nu.
Ik vind hem niet klein ogen in elk geval. Totdat je er een T-touch naast legt
Ja joh, koop heel het HF leeg. Anders kom ik niet aan mijn thema’s haha. O wacht dat was die CvdK toch, ja die kon ik niet laten lopen
Haha Wilko, je heb er van die gekken bij die zo’n knoepert kopen😉
Je had er 1 dus ook niet mee doen deze keer.
Ik kan denk ik twee keer per jaar mee doen.
Is te erg met degene die de thema’s maakt.
Ga een klacht indienen
Als directie zijnde, zal ik de klacht in overweging nemen en serieus bekijken
Oude foto, maar links zit de GMT wijzer. Vorig jaar gebruik van gemaakt toen ik een vriendin in Dubai ging bezoeken.
Mooi deze Longines👍
OK, de volgende in mijn GMT-verzameling: de Longines Conquest VHP:
De tijd van nu:
En na twee keer kort op de kroon drukken de ingestelde tijd in een andere tijdzone:
En nog twee drukjes later zie ik weer de huidige tijd hier. Simple comme bonjour…
Kind kan de was doen zullen we maar zeggen, is een leuke GMT de VHP van Longines