Specificaties? Eigenlijk alles, behalve een mechanisch uurwerk. Maar ik kocht deze niet voor de specs, maar vanwege de grotendeels geborsteld RVS kast en band, de fraaie, scherpe contouren van die kast, de sunburst dial met zwevende uurmarkeringen en mooi bescheiden subdials.
Op verzoek van Ferry toch nog even de specs:
40 mm
Saffier
Radio controlled
Solar
10 atm
Stopwatch
Timer
Alarm
Dag en datum
En GMT op de subdial natuurlijk, die nu staat ingesteld op Nieuw-Zeeland, waar mijn zwager woont.
misschien wel het belangrijkste toch, looks vind ik ook altijd heel belangrijk. Aparte kleur die w.p rood/bruin?
De wijzerplaat ziet er meestal titanium grijs- bruin uit. De laagstaande zon zorgt hier voor special effects.
Vandaag is de Squale 30 ATMOS Tropic GMT Ceramica aan de beurt, heel fijn horloge.
Nu zijn jullie gewend dat ik de specs benoem, doen we nu eens even anders. Trek er even 5 minuten voor uit en zie alles wat deze GMT in huis heeft, is echt de moeite waard
Morgen post ik mijn laatste GMT en zondag, ach jullie weten het wel vrije keuze dag en kom ik weer met een nieuw thema
Fijn weekend iedereen
Prachtig horloge. En echt handgemaakt!
Vandaag als ik het goed heb, de laatste GMT. Het is de Tissot Tradition GMT quartz.
Lekker dun een GMT quartz, voel je dus amper om de pols

Nog even wat specs voor diegene die het leuk vinden:
ref. T063.639.16.037.00
dial 42 mm
w.p wit/zilver afhenkelijk van het licht
uurwerk ETA G10.961
saffierglas
dikte 11mm
GMT in de subdial op 10 uur
Originele leren band Tissot met vlindersluiting
En zoals jullie weten morgen vrije keuzeu, dus laat ze maar zien de mooie horloges