Goedenavond thema vrienden,
Deze week is het thema: toon je HFLE horloge vanaf post 423 t-m 15-3-2026
Al vanaf 2003 werd er bijna ieder jaar een HFLE gemaakt voor de leden op het forum.
Hier zitten echte pareltjes tussen, benieuwd wat er zoal nog rond zwerft op het HF 
De eerste in 2003 was een Zeno en de laatste tot nu toe een Squale.
De laatste HFLE kwam in 2024 uit, de Squale. Spreek uit als Skwalee voor de hardliners
.
Zelf spreek ik het uit lekker zoals bekend op mijn manier 
Wordt dus weer tijd dat er een nieuwe HFLE zou komen, misschien iets voor @Brunmontagne . Tenminste ik weet dat hij het wel zou willen doen 
Hier zal niemand de hand mee kunnen lichten, dus geen papagaai of je moet het heel bond maken 
In de afgelopen jaren zijn er heel wat HFLE’s voorbij gekomen, dus zullen er best wel wat gepost kunnen worden. Leuk is ook als je het nummer van jou HFLE kunt benoemen. Mocht je een leuk thema weten voor de weken in April schroom niet om mij een pb te sturen. Die noteer ik dan in mijn lijst 
Ik plaats hier wat voorbeelden vooral voor de nieuwe leden en wie weet gaan ze op zoek naar eerdere HFLE’s of doe je inspiratie op

Zowel in het rood, vintage en in het groen zouden een hoop leden mee kunnen doen!
Deze Steinhart werd in 2011 gemaakt.
Deze P1ot One werd in 2015 gemaakt

Deze Aevig Balaur werd in 2016 gemaakt
Deze EMG werd in 2017 gemaakt
Dus ben benieuwd wie er meerdere heeft vanaf 2003 t/m 2024
Dit thema loopt t-m 15-3-2026.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week geen groot probleem zijn want heel soms wordt er nog wel eens eentje te koop aangeboden 
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en VERGEET NIET om mij op een idee te brengen 
Wens iedereen weer een leuke themaweek