Themaweken horloges: toon je HFLE horloge , vanaf post 423 t-m 15-3-2026, LEES DE INLEIDING! Deel 4

Het is een beetje ingekakt de laatste jaren maar het organiseren is ook niet eenvoudig.

1 like

Gaan we met z’n allen een beroep doen op @Brunmontagne (Pascal). Weet dat hij er wel voor in is, moet ie even contact opnemen met @Jur :+1:

3 likes

Staat nog een advertentie van de 2021 hfle Brunmontagne in het blauw. Echt een prachtig horloge

2 likes

Ik heb een box vol van @Brunmontagne en er is er weer 1 in de maak. Maar die prijs die hij vraagr in het bauw🤣

2 likes

Had al zo’n idee ja, vandaar dat de advertentie ook van september vorig jaar is😉

1 like

Denk dat jij de Connector bedoelt, ik ga voor de Ambassador :wink:

2 likes

Ik snap je helemaal, très sjiek :grin:

2 likes

Lijkt me erg leuk! Ik ben voor :wink:… Het HFLE21 project was super leuk om te doen!

Brunmontagne is nu ook veel volwassener dan destijds dus er is ook veel meer mogelijk! :grin:

2 likes

Stuur je schetsen maar naar mij toe😉

2 likes

Haha nee dan gaat het open en bloot op het forum en met het forum :wink:

2 likes

Ik ben te noob om linkjes te plaatsen, maar er is een: Komt er een HFLE 2026? Topic. Ik zou zeggen, gooi het daar effe in de groep :grin:

2 likes

Logisch, maar was het proberen waard :wink:. Maar neem ff contact met Jur op, over de max prijs en of je aan de slag mag gaan. En daarna in het topic HFLE 2026 :+1:

1 like

Dus het is ook mogelijk om geen puntjes op de bezel te doen:smiley:

2 likes

Haha dat zeker! Ik zal me er eens even goed over buigen! Kom ik op terug!

Hahaha ja dat zou wel moeten lukken denk ik :wink: … Ik denk dat er ook nog wel wat gekkere dingen kunnen haha!

2 likes

:joy: Maar niet te veel tierelantijntjes :smile:

2 likes

Maar terug naar het topic, plaatjes!

7 likes

Nr 32

3 likes

Nr 32

4 likes

Heb ook ooit meegedaan, in 2020:

Nummertje 10 :sunglasses:

Is vrij snel alweer terug gegaan vanwege problemen met de kroon. Heeft onder garantie de kroon en tube van de “normale” Westpoort gekregen. Geen schroefkroon meer dus.

7 likes

Hoewel ik hem niet veel draag, vind ik het een prachtig horloge. Nummer 16

5 likes