Deze week is het thema “toon je HFLE’s uit het verleden” Natuurlijk mag je ook aangeven dat je er dit jaar ook weer 1 bij krijgt
LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!
Natuurlijk mag het neo vintage als bijna nieuw zijn, zoals de afgelopen HFLE’s en de nieuwe die er aan zit te komen.
Sommige leden hebben er 1, anderen meerdere, natuurlijk lekker spreiden over de week
Ik heb een aantal voorbeelden die duidelijk maken wat ik bedoel, wellicht overbodig maar toch ff voor de zekerheid
Tja kan vandaag ff niets posten, moet spreiden over de week he Heb er nog 2 dus iets op woensdag en vrijdag posten denk ik maar. En heb natuurlijk alweer een leuk thema in die grijze massa
Dit forum bestaat nu een jaar of 25. In de beginjaren ontstond het idee om voor het forum van de toenmalige horloge.pagina.nl een
Limited Edition horloge te maken. In 2003 resulteerde dat in een Zeno handwinder met Unitas uurwerk. Er werden uiteindelijk 25 horloges geleverd. Ik heb no. 18 zoals je op de wijzerplaat kan zien…
Heel leuk Klaas, hier zat ik op te wachten. De oudere HFLE’s , even dacht ik dat het mijn ogen waren, maar op de Glycine staat het niet op de wp, maar zijkant kast
Doe je dit jaar ook weer mee, die Ambassador is niet verkeerd. Doe je mee dan hoop ik natuurlijk op nr.18 voor jou. . Ik pak die ook dit jaar, leuk dress en sportief
Ik had me gisteren niet gerealiseerd dat het zulk lekker weer zou worden maar belofte maakt schuld… Qua chronologie ga ik in 1 keer van 2006 naar 2012. Na 2012 kwam qua officiële HFLE de klad er een beetje in. Er waren wel wat inkoopacties en ik weet dat er o.m. een gemodde Seiko als officieuze HFLE is uitgebracht. Een aantal jaren later is de draad gelukkig weer opgepakt. Dezer dagen heb ik de 10e HFLE uit 2012 nog al eens om in het kader van het lopende wereldkampioenschap voetbal. Een Squale… kwam in een stalen versie of in een zwarte PVD versie met zwarte Mesh band met als extra optie een oranje rubber band. De versie hieronder is zwart PVD en werderom nr. 18 van de 25…
Normaal gesproken was ik verder gegaan met de Auguste Raymond van 2007 maar ik zit op dit moment op een landje in een veenweidegebied met bier en BBQ. Ik ben bang dat het er vandaag verder niet van gaat komen. Hierbij dus alleen de HFLE 2012, morgen meer !!
Snap ik helemaal Klaas, en het wordt nog warmer de komende dagen, dus rustig aan, breekt het lijntje niet. Trouwens heb zelf ook een box vol met Squales, mag dat merk wel