Themaweken horloges: toon je HFLE’s uit het verleden , vanaf post 1901 tot 28-6-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Fantastisch mooi en breed inzetbaar horloge.
Draag deze erg veel.

De @Brunmontagne ook zo, heerlijke gada knaller.
Maak er veel polstijd mee.

De Pelikaan helaas verkocht…mis deze wel. Niet genoeg om weer eens te vangen.
De Delft watch works is geniaal mooi, maar ik draag zoiets dus totaal niet…
Dus aan mijn zoon gegeven en die is gek mee.

3 likes

Ik moet een HFLE echt mooi vinden, dus koop niet omdat het dan een HFLE is. Maar tot nu toe vind ik de Squale het mooist :+1:. Vrijdag nog maar 1 posten :smiley:

IMG_7900