Themaweken horloges : “toon je horloge dat van titanium is” dit vanaf post 3126, deel 3

En nog een 24-uurs Swatch:

7 likes

7 likes

:+1:t3: im am a friend of Ferry

3 likes

7 likes

We blijven nog even in de categorie ‘Bijzondere horloges’ met de subcategorie
24 uurs aanduiding danwel Polar watches.

Bedoeld om dag/nacht-besef te houden in Arctisch gebied waar het òf heel lang dag is òf heel lang nacht….

Ik heb er maar eentje, een Raketa, een èchte Polar met zijn witte plaat uitstekend geschikt voor verblijf op de Noord- of Zuidpool.
Enne deze Polar is de Eerste Enige Echte Polar niet te verwarren met die van het merk met de R! :wink:

Het nieuwe thema: Toon je horloge met 24-uurs aanduiding.

IMG_3854

12 likes

Boven op een berg half 1 ‘s nachts in Zweeds Lapland afgelopen zomer.

11 likes

11 likes

Hele lekkere Raketa zeg! :100:

1 like

9 likes

En nog een Raketa:

9 likes

8 likes

12 likes

Mijn 24u Vostok Komandirskie, hier op een recente foto.

12 likes

Dankjewel John, ja, leuk ding, was een NOS horloge, zat nog in de verpakking.

1 like

Mijn Seiko Alpinist GMT :hugs:

9 likes

M’n enige Tissot met 24h schaal. Helaas een puinbak :see_no_evil:

9 likes

Gedaan, hij wilde echter niet met een duur horloge op de foto :wink:. Moest wel zeggen dat het tijd wordt dat je weer eens langskomt :rofl:

3 likes

De Svalbard Flight één wijzer 24 uurs horloge. :sunglasses:

Cheers en een fijn weekend nog!:clinking_glasses::four_leaf_clover:

10 likes

Beste themavrienden,

Als eerste wil ik @JohnvdT bedanken dat hij themaweken tijdens mijn vakantie heeft waargenomen. Top John :+1: Zie dat er leuke/mooie horloges voorbij zijn gekomen zelf heb ik tijdens de vakantie het hf even gelaten voor wat het is, tijdens de vakantie moet je vooral genieten van de drank, eten, vrouwen ehh bedoel Assie natuurlijk :wink:.

Ik weet niet of ik het morgen ga redden met een nieuw thema, ga eerst na Rikketik. Daarna even bijkomen en anders maak ik wel een thema heel laat of uiterlijk morgen, dus geen zorgen er komt een nieuw thema :+1:

Fijn weekend iedereen :+1:

8 likes

Goedemiddag thema vrienden,

Sorry dat ik wat laat ben met het thema :innocent:

Themaweken “toon je horloge met een stalen/lunette bezel zonder een kleurtje op de bezel” dit vanaf post 3000

Ter verduidelijking, het moet dus echt een stalen bezel/lunette zijn, dus NIET met een keramische look of andere kleur maar met een stalen look!!

Lijkt mij dat hier heel veel leden aan mee kunnen doen
Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen :+1:
Heb je meerdere horloges die aan het thema voldoen, spreiden over de week graag.

Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap , dan weten jullie wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch :smiley:
De voorbeelden van horloge met een stalen bezel/lunette met een Stalen kleur.

foto 1 is van een Aistrup Classic, foto 2 is van een Mido Multifort, foto 3 is van een Pagani PD-1792 en foto 4 is van een Tudor Heritage Black Bay. Duidelijker kan ik het niet maken smile

image

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week totaal geen probleem zijn. :wink:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk en inleiding GOED lezen :smiley:.

En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten (spreiden) en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.

Fijne themaweek iedereen :+1:

6 likes