Themaweken horloges- Toon je horloge icm met iets dat kenmerkend is voor je woonplaats of provincie, vanaf post 2552 tot 13-9-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Vuurtoren Het hoge licht, HvH.

16 likes

Met op de achtergrond vaag een kenmerkend museum hier in de regio.

13 likes

15 likes

De West Point in Tilburg. Gebouwd in 2004, 142 meter hoog en is jarenlang de hoogste woontoren in Nederland geweest.

7 likes

8 likes

In navolging van @HansT nog een Staudt met Twentse roots :smiling_face:. 22 augustus gaf Ilse een openlucht concert in Hertme (achtertuin van Almelo) :microphone: :guitar:

7 likes

Echte Zeeuwsche boterbabbelaars van J.B. Diesch uit Middelburg:

6 likes

Woon in Amstelveen, niet echt bekend om iets Amstelveen

https://share.google/aimode/eek9kUN9jwFkxKX0D

Maar toevallig zit het hoofdkantoor van Ricoh hier op de rand van Amstelveen en Amsterdam.

8 likes

Niet mijn echte woonplaats, maar wel waar ik deze hele week aanwezig ben ( de omgeving)

7 likes

Hoi Ron, bedankt dat het een week van mij overgenomen hebt. En wat een leuk thema, er zijn in de afgelopen jaren vele de reveu gepasteerd, maar dit thema nog niet.
Gisteravond thuis gekomen, dus afgelopen week was mijn thuis even in Zweden. Dus mag ik met goedkeuring van jou een paar foto’s posten die Assie gemaakt heeft in Zweden. Natuurlijk ben ik nu weer thuis, dus zal ik komende dagen proberen wat foto’s uit Schiedam te laten zien.
En geloof mij vrienden, 1 weekje zonder tel. is heel goed te overbruggen :wink:

Heel scherp dat er leden waren die het thema ivm privacy wat breder getrokken hebben, TOP :+1:

4 likes

Hoi Ferry,

Leuk om te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad. Kom maar op met die foto’s die uit Zweden :grin:

3 likes

De La Trappe abdij op de grens van Tilburg met Berkel Enschot.

9 likes

Had ik kunnen doen Ricardo, maar hoe leuk is het dat Ron zelf een leuk thema bedacht heeft :+1:

Maar nu het volgende Ricardo, in oktober ga ik er weer 2 weekjes tussenuit maar nu lekker naar de zon :smiley:. We vertrekken dan op 12 okt. dus 11 okt. kan ik nog net een thema voor die week posten.
Maar die week erna zit ik dan weer met een gat tot 25 okt.
Nu had ik Ron een weekje in het diepe gegooid, maar zou ik jou vanaf 19 okt, tot 25 okt. een weekje in het diepe kunnen gooien :smiley:. Mag je natuurlijk zelf een thema bedenken, maar ik zou je er heel dankbaar voor zijn. Je hebt iig de tijd om dan een leuk thema te bedenken.
Laat het mij maar weten of je het leuk zou vinden :+1:

2 likes

Zijn er niet veel hoor Ron, Assie maakt ze. Had veel foto’s van die kleine willen posten, maar mijn zoon wil niet dat die herkenbaar is op de foto. Maar heb er toch 3 waarbij hij niet zo herkenbaar is, dus post ik hier ook lekker als trotse opa :smiley:

En natuurlijk ook nog wat andere foto’s, de volgende foto’s waren in een natuurreservaat. Vraag mij niet waar dat precies was, maar eind lopen op een pad met stenen die uit de frond steken. Niet goed voor mijn ruggetje, maar toch gedaan. Dus eerst door het (onbegaandbare bos) richting een meer waar ze er wel een paar van hebben in Zweden :smiley:

Onderweg naar dat meer dus, om mijn pols een Zweeds horloge,een Cornische

De volgende foto was is Linkedin of Vastervik, de enige foto in 1 van die 2 plaatsen. Afspreek was dat ik niet langs juweliers zou gaan want dan wisten ze het wel :wink:

Volgende foto van de Merkur die Assie ingepikt heeft van mij in het bos van Gambleby

Wij zaten in Gambleby in een B&B die we helemaal voor ons zelf hadden, dus daar ook een paar foto’s van. Zit er 1 tussen wat schrikken is, een oerlelijke oude knar die geniet van het zonnetje :smiley:

Volgende foto van een stuk grond van mijn zoon (ik noem het een werkkamp :smiley:)

Was een weekje genieten, van zowel mijn zoon/schoondochter en natuurlijk kleinzoon.

Verder deze week kijken of er nog iets Schiedams/Rotterdams is :+1:

14 likes

Zou ik bijna vergeten, iedereen een fijne dag natuurlijk :innocent:

6 likes

Genieten, dat is het belangrijkste

2 likes

Wat een prachtige fotoreportage!

2 likes

Een horloge en kleinkind op de arm, wat wil je nog meer :blush:

2 likes

Ha Petro, mag hem niet posten van mijn zoon maar die stuurde ons een foto van die kleine met een TH om de pols, fles bier naast hem en zonnebril op :rofl:

4 likes

Nu al medelijden met het kind,een TH :joy::joy:

4 likes