Themaweken horloges- Toon je horloge icm met iets dat kenmerkend is voor je woonplaats of provincie, vanaf post 2552 tot 13-9-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

4 likes

Nog een keer Amstelveen dan, rondje bos aan het lopen

5 likes

Dank je wel voor de waarschuwing.
Desondanks nog bijna mijn telefoon in de plomp laten vallen.

2 likes

Op deze 2 lijk je een ontsnapte tbs’er die effe op adem komt :wink:

Zou er zo een film script van maken :female_detective:

3 likes

Is het roast Ferry dag vandaag :joy:

1 like

4 likes

4 likes

Broodje Tilburg…

De snack is bedacht door Jan de Kort en groeide uit tot het ultieme uitgaans- en nostalgiabroodje van Tilburg. Hoewel de eigen vaste fysieke zaak op het Pieter Vreedeplein in 2020 sloot, is de iconische burger nog steeds te koop bij verschillende lokale snackbars.

Wat zit erop?
Een gepaneerde, krokante hamburger
Een zacht wit bolletje
Gebakken uien
Een kenmerkende pittige, scherpe tomatensaus

3 likes

Haha, ik hou je niet tegen hoor, wel een kort filmpje dan natuurlijk waarbij mijn enkelband te zien is :wink:

Ik vind jullie nogal mild, als jullie mij roasten moet je het goed doen. Ik kan erom lachen, maak mij maar aan alle kanten belachelijk :joy:. (zal jullie ff voor zijn, dat ik niet anders doe :rofl:)

1 like

Dit is de graanmolen “de vrijheid” in Schiedam, hebben ze toch nog iets in Schiedam :wink:

Fijne dag vrienden en vergeet niet mij echt te roasten he en die film zie ik wel :+1:

5 likes

Een echt Schiedams produkt met een Hollands design horloge. Schiedam blij en @Brunmontagne hoop ik ook blij :+1:

AI heeft keurig de achtergrond verwijderd, wel zelf de foto gemaakt natuurlijk :smiley:

Deze foto zou zomaar in een catalogus geplaatst kunnen worden, tenminste als Pascal Jenever drinkt :wink:

3 likes