Themaweken horloges : Toon je horloge met BIJZONDERE TIJDSAANDUIDING vanaf post 2954 !, deel 3

Oeps, sorry.`
De foto met de kroon staat enkele posts hoger - 2778. De foto van de Omega weghalen gaat niet meer lukken :frowning:

1 like

4 likes

1 like

2 likes

Welke idioot heeft dit thema bedacht, echt heel lastig. Ga je zoeken met google lens krijg je de gekste merken te zien. Bij je eerste komt hij met Waltham en bij de 2e met L&S wat volgens mij beide niet klopt? :wink:

1 like

Ha Petro, zou de eerste foto van een Certina kunnen zijn en de 2e een Slava. Pfff heel lastig, vooral met de vintage modellen :wink:

1 like

Als het makkelijk is, dan is het ook saai. de eerste is een W of een M het horloge waar deze kroon aan zit begint met een D, dus of het daarbij hoort, dat weet ik niet.
De tweede is wel erg makkelijk, hè!, dat weet je toch wel?
Het zit aan een horloge waarbij het originele kroontje is weggeraakt; het draagt nu wel het logo van het merk van het horloge, maar eigenlijk hoort er een Rolex-logo op, nu weet je het wel,toch!

1 like

Eerste Citizen Cosmotron en de tweede een Ricoh Dynamic Wide natuurlijk :joy:

1 like

Nee Maxc ik word gek hier, maar is wel leuk dat zoeken. Bij de eerste kom ik niet verder dan Damas en bij de 2e niet verder dan een Duward. Maar je weet het he, ben een roekie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja lach mij maar uit, kneus die ik ben. Kan ik hebben he Petro, dat weet je :wink:

1 like

Pfff boys, ik stap even over naar mijn WhatsApp, staan verdorrie 114 berichtjes die ik moet lezen, lijkt wel een werkkamp hier :grin:

1 like

Pfoeh, zoveel mooie foto’s, hierboven!
Afgelopen week non-stop de Squale 1521 FL Fiffer gedragen. Maar vanmiddag doorgestuurd naar de volgende op de lijst. Dus weer helemaal carte blanche, als het gaat om WOTD. Deze is het geworden: de Seamaster chrono. :blush:

2 likes

3 likes

Felicitaties van mijn kant

1 like

Felicitaties van mijn kant

1 like

Dit is een hele mooie Reiser, met een hele mooie wp en sunburst. Hehe, ik herken weer eens iets. Nu de rest nog, heb verdorie 10 kronen gepost en niemand die erop in gaat.
Het gaat niet alleen om mij he, doe dit juist voor iedereen op het forum :+1:

1 like

lol, nee hoor volgens google lens is het een Breitling :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar echt een mooie Ed en feliciteer je alvast :+1:

1 like

Ach ja, wat weet

nou helemaal? :grin:

Dankjewel! Maar is geen NA, hoor. Gewoon een tijd niet gedragen en nu, sinds vanmiddag, dus wel weer. :blush:

1 like

Zal ik het dan maar weer verklappen?

1 like