Ja graag, google en AI helpen niet goed😉
ha die Duward had ik dus goed, maar als ik naar mijn bb58 kijk zie ik iets heel anders, bij mijn Royal zie ik wel dat logo maar dan dus zonder die 3 puntjes. Tis gewoon allemaal te nieuw wat ik heb ![]()
Ha die Ferry, je zei de tweede Duwaard, maar dat was de eerste, maar goed, ik zal niet te streng zijn en keur dan 1 antwoord goed, gefeliciteerd, was niet makkelijk dus goed gedaan.
Ik heb er weer drie opgezocht, waarvan er 1 erg makkelijk is; de andere twee is echt wel voor kenners. Nog even uploaden, dus een ogenblikje.
Je pauze is voorbij Ferry, hier heb ik er weer drie, waarvan er 1 bij is misschien twee die je wel zult raden de derde denk ik niet, maar je gebruikt AI Google lens dus je hebt nogal wat hulpmiddelen tot je beschikking, hé. Ik ben benieuwd wat je ervan maakt, veel succes.
nr. 1 makkelijk

nr.2 ietsie minder makkelijk

nr.3 de moeilijkste

Ha John, einelijk 2 die ik herken, joepie ![]()
IWC en Tudor ![]()
Jaja Macx, voor jou is alles makkelijk haha. Maar wilde gok: Ziomax doet je naam wel eer aan ![]()
nr.2 is echt heel lastig, zeker als je er nog nooit van gehoord hebt. Dus zoekplaatje, denk dat ik er helemaal naast zit: Lanco?
nr. 3 na zeker een uur zoeken kom ik niet verder dan een Consul maar weet bijna zeker dat ik ernaast zit. Zijn er geen boeken met alleen kronen van horloges, dat zou het een stuk makkelijker maken. Heb mijn best gedaan Macx ![]()
Mondaine en Seiko?
Ik zat er dus weer helemaal naast, moet toch wat vaker naar mijn kronen kijken ![]()
Lekah dat is de BB54 toch?
Ja klopt is de 54!
Maar 1 heb je goed Ferry, dat is de L Lanco.