jullie willen het niet geloven, maar ben vanaf gisteren tot 16.15 vandaag bezig geweest met die pc. Dus niet geslapen, kon het niet uitstaan dat zo’n k*t PC mij in de steek laat. Nou eindresultaat is dus 0, morgen gaat ie naar de PC boer, laat een nieuwe pc bouwen en mijn bestanden overzetten. Helaas geen foto ![]()
zit nu op de pc van Assie. En die komt zo thuis. Mot ik dus van die pc af. Moe, nee hoor wel gefrustreerd kan ik je zeggen ![]()
Dat is het probleem he met Windows 95
Deze week moet ik helaas overslaan, geen horloge met een blauwe wijzer in bezit.
De zoektocht kan beginnen ![]()
Leuk thema deze week!![]()
Geblauwde wijzers op deze Smiths.![]()
Hier lijken ze zwart…
En hier zie je dat ze wel degelijk blauw zijn.
Ik zou zomaar beginnen te denken dat je die blauwe wijzerts wel mooi vindt. ![]()
De blauwe wijzer wist de datum aan, al zijn de die blauwe datum cijfers door de tand des tijds vrijwel geheel vervaagt. Deze Heuer Datora Dato Compax is van ca 1947.
Dat is een hele mooie TH, hij is oud maar gezien zijn leeftijd nog steeds een plaatje ![]()
Ha boys, ik mag weer even op Assie haar PC (bondgenoten haha). Computer wordt gebouwd, hoop hem donderdag of vrijdag binnen te hebben. Dus heb geduld. Ben al blij dat ik kan liken. Op de tel. werken is niets voor mij ![]()
Een paar antieke Seiko’s, want vintage kun je dit niet meer noemen.
Seikosha Precision uit 1947
Seikosha uit de jaren '30