Themaweken horloges : Toon je horloge met BIJZONDERE TIJDSAANDUIDING vanaf post 2954 !, deel 3

12 likes

10 likes

Deze heeft lang op mijn wensenlijstje gestaan maar was het toch niet. Nog steeds wel mooi, toch

7 likes

Zeker een mooie Staudt, had je die nu wel of niet gekocht? Heelnet horloge zou ik zeggen :+1:

De tijd klopt niet, staat stil. Dag/datum klopt wel. Hij ligt te wachten op een servicebeurt.
Maar de mooie geblauwde wijzers (en guilloche wijzerplaat) komen wel mooi uit.

8 likes

3 likes

3 likes

Het is toen toch de Nomos Tangente geworden, daar had ik wel een klik mee, met deze niet voldoende.

1 like

Dat is die zeker waard Reinier, mooie M.L :+1: :+1:

1 like

Klein blauw :blue_heart:

5 likes

Peter gaat hem servicen maar moet nog even een paar weken wachten tot hij tijd heeft.
Had hem voor de foto’s even goed gezet haha.

1 like

Je bedoelt PeterLC, dan is die in goede handen. Werkt heel precies, maar ja je moet hem niet opjagen haha :wink:

1 like

Correct!

1 like

Het is stil aan de overkant, nou ik heb mijn pc weer, dus ff een foto posten :wink:

Pfff wordt morgen druk, GTG, nieuw thema bedenken/maken en hopen dat de postcode loterij morgen voor de deur staat met een check van 2 miljoen :grin:

Fijn weekend mensen, en jullie weten morgen vrije keuze dag he :+1:

10 likes

Zondag vrij :partying_face:

4 likes

Sorry beste thema vrienden,
Het nieuwe thema komt morgen, was een beetje hectiesch bij de GTG Den Haag.
Neem vanavond even mijn rust :+1:

5 likes

Toon je horloge met gele wijzers!

6 likes

Gele wijzers??? Ik voorspel veel Seiko’s…:roll_eyes:

4 likes

Gele wijzeR ook oke?

Recentelijk ontdaan van z’n origineel gepolijste chrono wijzer, en een gele unit van een donor teruggeplaatst. Geeft een beetje meer leven aan de plaat :ok_hand:

Valt me nu pas op dat de wijzers bij toeval eigenlijk perfect staan :speak_no_evil:

8 likes

Voor mij nog even de blauwe wijzers. Omdat het kan.:wink:

Fijne nacht.:four_leaf_clover:

8 likes