Ok, ik doe ook een keer mee in het thema, ondanks de vrije keuze zondag!
Je hebt mazzel vandaag Eddie, tis zondag vrije keuze. Dus ontkom je aan de papagaai
. Maar natuurlijk gefeliciteerd met je 2 Vostoks waarmee ik je veel draagplezier wens
![]()
Maar aan het thema die t/m zaterdag duurde voldoen ze dus niet, al zijn je horloges 22mm breed, altijd de inleiding goed lezen. Dus Eddie vanavond post ik weer een nieuw thema, ff inleding goed lezen. Ben benieuwd of je mee kunt doen?
Anders had ik ze natuurlijk ook niet durven plaatsen Ferry.
Je weet immers, ik ben zo meegaand als een fietsaanhangertje.
Goedenavond themavrienden,
Deze week is het thema horloges: toon je horloge met een pointerdate vanaf post 3625 Dit thema werd zoals ik altijd vraag aan de leden, aangedragen door @Roedolf middels een pb, dank je Ruud.
Denk niet dat het makkelijk is want in de afgelopen jaren zijn er wekelijks al heel wat thema’s voorbij gekomen. Maar hebben jullie een idee, stuur ff een pb. De rest zoek ik wel uit ![]()
Dus voor de duidelijkheid, heb ik een aantal voorbeelden geplaatst waar het thema aan moet voldoen. Helaas heb ik er zelf maar 1, maar dat mag de pret niet drukken ![]()

Voldoet je horloge niet aan het thema, nou ja jullie weten het wel. Krijg je de papagaai om de oren ![]()
Als voorbeeld heb ik o.a 2 Orissen, Longines master pointerdate, Tissot POS pointerdate en nog 2 anderen. Smile
Dit thema loopt tot 11-1-2026. Het vorige thema liep 2 weken ivm met de feestdagen en vakanties, zondag is natuurlijk altijd vrije keuze dag.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week alleen weggelegd zijn voor de mensen die zo’n horloge hebben. ![]()
Maar zowel in het rood als in vintage kan zeker iedereen meedoen, in het groen is even afwachten of mensen ook naast Rolex andere horloges hebben met een pointerdate? Ik laat mij graag verrassen, ![]()
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen ![]()
Wens iedereen een goed en gezond 2026 met een leuk thema’s ![]()
Altijd de inleiding lezen en naar de voorbeelden kijken Jesus, dus jij bent de eerste met een papagaai ![]()
Maar ja, ben ik wel zo eerlijk? Want het is nog steeds zondag ![]()
Tis een straf he, beetje masochistisch David ![]()
Ik snap het David, ieder zijn ding
maar wel ff verwijderen als je wilt ![]()
Neh…het is hier nog steeds zondag. ![]()
heel voorspelbaar, maar je hebt gelijk. Nog 1,5 uur te gaan dus oppassen beblazen ![]()
Altijd. ![]()
![]()
Ook maar eens kijken in hoeveel categoriën tegelijk ik deze terecht kan laten komen.
Rode wijzers, chronograaf, small seconds op 9 uur, pointer date op 3 uur, panda, 2e tijdzone, wekker, rekenlineaal, vintage etc…