Tja Eddie, ik heb de jappanners ook niet gemaakt he
. Maar die dial heeft dus een dubbele functie, geeft ook de reserve die je op je horloge hebt aan. Maar idd verwarrend is het wel. Daarom, vraag het ome Ferry en je krijgt antwoord ![]()
Dus de H is sterke ontvangst, de L is zwakke ontvangst, de N betekent geen signaal en de letter Y betekent geslaagde ontvangst. Maar eerlijk is eerlijk, als ik die Coutura’s zelf niet had gehad zou ik echt de papagaai uitdelen. Maar gelukkig heb ik er een paar ![]()
x2 : mea culpa, mea culpa
Goedemiddag thema vrienden,
Vandaag maar weer 2 foto’s posten, de top time deus en de Longines Spirit.
Fijne dag iedereen en morgen oppassen met het vuurwerk en natuurlijk een goed uiteinde/begin ![]()
Goedemiddag, en weer een coutura
en voordat men gaat zeuren, de small second staat op 9 uur en zeker niet op 6 uur
de vorige die ik plaatste was zilver, deze is dus de zwarte!
fijne jaarwisseling thema vrienden ![]()
Beste thema vrienden, hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad. Wij zeker wel, nog 2 dagen het thema, zondag vrije keuzen en komt er weer zoals vanouds een nieuw weekthema ![]()
Dit is mijn laatste die ik volgens dit thema kan posten, dus zondag mag ik weer ![]()
Gr, Ferry
Nog 2 weken Petro en dan schudden we elkaar weer de hand ![]()
Vergeet je Ricoh niet mee te nemen
Die ligt al in de wacht ![]()
Wat is er over 2 weken? Rikketik.
Is een centrale secondewijzer op een klein horloge eigenlijk ook een kleine seconde?
Zo ja, hierbij mijn 2 NA’s
Zo nee, hierbij mijn 2 NA’s
Nou ja zeg Richard dat weet je toch wel 18 januari Rikketik, ik ben er ook ![]()