Themaweken horloges :toon je horloge met een small second, mag niet bij 6 en 12 uur staan. Elders op de wijzerplaat natuurlijk wel dit vanaf post 3499 LEES DE INLEIDING! , deel 3

Welkom. Fijn dat je er wéér bij bent.

2 likes

Welkom terug Ferry, goed om weer van je te horen. Neem je rust(tussendoor):+1:

2 likes

Goed om te horen, doe t maar lekker rustig aan

1 like

rust is altijd het beste middel :+1:
geniet ervan

2 likes

Welkom thuis en terug op HF Ferry. Doe aub rustig aan

2 likes

Welkom terug Fer , met.een Ricoh om de pols herstel je veel sneller , probeer maar :grin:

1 like

Beterschap Ferry!

1 like

Bienvenido y mucha salud :mending_heart:.

1 like

Gelukkig ben je weer thuis en nu lekker rusten bijkomen en beterschap gewenst.
En je vrouwtje niet te veel commanderen graag :rofl:
Nee gekheid van harte beterschap :+1:

1 like

Blij dat je weer thuis bent Ferry. Hoop dat je er gauw bovenop bent. :four_leaf_clover:

1 like

Welkom thuis en hou je rustig.

1 like

Beste thema vrienden, ben druk met berichtjes lezen en likes te verdelen over de topics,
En vandaag mijn hersens weer kraken voor een nieuw thema voor komende week.
Heb al een thema in gedachten, lastig om deze in de kop duidelijk te maken, dus mensen lees zondag goed de inleiding bij het nieuwe thema.
En wederom bedankt voor de lieven berichtjes :+1:

En weer door naar een volgend topic :smiley:

6 likes

Welkom terug Ferry! Ik wens je een voorspoedig herstel toe! :four_leaf_clover: :+1:

1 like

Da’s mooi man.
Gelukkig dat de themamaster himself voor komende week het nieuwe thema weer in de groep kan gooien.
Ik was zo zachtjesaan al aan het nadenken over iets om even in te vallen.
Gelukkig niet nodig.
Beterschap en een snel herstel gewenst Ferry.
En je ziet maar weer. Onkruid vergaat niet.

2 likes

En dan heb ik zowaar ook nog een horloge wat met dit thema mee kan doen.

5 likes

Mooi! :ok_hand: Is dat een pulsometer?

2 likes

Hoi Vriend, Altijd de inleding lezen he. Voldoet niet aan het thema, dus moet je met pijn in mijn hart ( o nee, dat wil ik niet meer) je toch de papagaai geven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar 1 troost, hou het volgende thema goed in de gaten. Natuurlijk zondag wel de inleiding lezen. Maar verwacht dat je mee kunt doen, zonder dat je de papagaai krijgt :wink:

Vertel jij me dan maar eens even waar hier de secondewijzer zit vriend.
En nee, dat is niet de linkersubdial, en nee," in Jip en Janneke taal" ook niet de grote smalle wijzer die strak op de 12 blijft staan.

Dus, please tell me.

1 like

Wat is een pulsometer?

1 like

Daarmee kan b.v. een arts of verpleegkundige iemands polsslag (hartslag) meten. Met behulp van de secondewijzer van de chronograaf en de schaal. Ik had er een van Mido, maar daar was de schaal anders. Vandaar mijn vraag. Ik ben er dus niet zeker van.

2 likes