Nu dacht ik er zelf ook 2 te hebben, maar helaas niet volgens het thema. Het is de 12 uur he waar dan net iets anders op staat. En daar ik bang ben voor de papagaai kan ik zelf niet mee doen deze week ![]()
Top, hier geef ik je een
voor
Hoe zit het dan met de nummers van de datum ![]()
Ik wilde het jullie niet te moeilijk maken ![]()
Zoiets heb ik ook nog wel liggen, maar ja die 12 uur he, is geen Romeins cijfer. Tja ik doe ook maar wat de papagaai zegt hoor, dus afgekeurd ![]()
Volgens mij ga je de hele papagaaienbevolking nodig hebben deze week, subdials Arabisch, indexen tussen de roman numerals…man man, je gelooft niet dat hf’ers de tijd op dat klokkie van ze wél goed kunnen lezen ![]()
Maar ok - tijd voor mijn ruige Romeinen nu:
Nog ongeveer 10 posten dan is het topic vol Ferry @fredpanarai1
Wij rekenen er natuurlijk met z’n allen op dat jij het hele Romeinse cijfer gebeuren naar het nieuwe topic transporteert.
Bedankt alvast.
Ik dacht dat het systeem dit automatisch doet, hoe doe ik dat Eddie?
Het systeem maakt automatisch een nieuw topic aan, maar daarna ga jij toch zeker van de laatste ongeveer 50 posts een copie daarin plaatsen?
Anders valt het hele thema in tweeën.
Maar wij kunnen natuurlijk ook zelf de foto’s iit dit topic straks even opnieuw in het nieuwe topic plaatsen.
Graag, en anders maak ik wel een paar kopie’s uit het vorige deel👍
Maar die Pierre Lannier heeft wel alleen maar Romeinse cijfers. Het PL logo op twaalf is geen (ander type) cijfer. Net als bij Rolex dus zeg maar; maar dat valt ook buiten de regels begrijp ik.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Themaweken horloges: toon je horloge met een wp met alleen Romeinse cijfers, vanaf post 3959 t-m 15-2-2026 LEES DE INLEIDING! , deel 3 (Deel 4).