Themaweken horloges: toon je horloge met GPS of radio controlled op de wijzerplaat of op de caseback, vanaf post 1689 tot 7-6-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Ik herken je probleem, maar ja we zijn soms beetje gestoord toch😉. Tenminste ik wel, ben maar gestopt bij de letter C😁

1 like

Absoluut hahaha :grin:

1 like

2 likes

Deze geweldig afgewerkte GMT gekocht want voor mijn werk zit ik toch geregeld in verschillende landen in Europa, dan is een GMT wel echt handig

2 likes

Tis vrije keuze dag vandaag, dus vandaag de Datejust:

En vanavond komt er natuurlijk weer een nieuw thema, hoop dat velen mee zullen doen deze week :+1:

2 likes

Zondag vrije keuze. :blush:

3 likes

Vrije zondag, gooi ik er altijd 5 in :tada:

2 likes

Drie identieke Timex quartz jumping minutes, dus 2 x volledig overbodig. Maar ze zijn gewoon leuk en een beetje apart.

2 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema “toon je horloge met GPS of radio controlled op de wijzerplaat”, voor de duidelijkheid je moet het echt op de wijzerplaat zien dat het GPS of radio controlled is.

Vanaf post 1889 in themaweken!

Ik weet dat zullen veel Seiko’s en Citizens zijn, maar benoem ook graag het model.

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!

Natuurlijk mag het zowel vintage, neo vintage als nieuw zijn, hoewel vintage lastig is.

Weet dat er genoeg merken zijn die dat hebben. En natuurlijk lekker spreiden over de week :smiley:

Ik heb een aantal voorbeelden die duidelijk maken wat ik bedoel, zou leuk zijn als je het merk/model zou benoemen.

Citizen Promaster-Sky

Citizen Satelite GPS CC9020
Citizen-satelitte-GPS-CC9020
seiko-astron-gps-solar-sssh107j1
seiko-astron-gps-solar-sssh107j1

Dit thema loopt tot 7-6-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week iets moeilijker zijn. Niet iedereen heeft zo’n horloge, heb je er meerdere spreiden over de week graag.

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

2 likes

Niet op de dial, wel op de back case. :+1:
Orient WV0071SE NEO70s Radio Controlled Solar with faceted glas.

6 likes

6 likes

Hark nou eens een echt horloge binnen joh! :wink:

Nieuw Thema:
Laat je horloge zien dat aan ALLE hierna getoonde eisen voldoet!
Let op: ALLE eisen!

:heavy_check_mark:Enige op HF
:heavy_check_mark:Enige op de Themaweek
:heavy_check_mark:Chronograaf
:heavy_check_mark:World Time
:heavy_check_mark:Hoogtemeter
:heavy_check_mark:Barometer
:heavy_check_mark:Thermometer
:heavy_check_mark:Kompas
:heavy_check_mark:Perpetual Calendar
:heavy_check_mark:10 bar of meer WR
:heavy_check_mark:Power reserve indicator

2 likes

Die Flieger is nog wel leuk, de rest is gruwelijk. Ik ben ook een tijdje verslaafd geweest aan Vakantieveilingen. Ik heb er nooit een horloge gekocht.

1 like

Dat is ook goed hoor, het is iig een radiocontrolled horloge :+1: Heb gelijk de kop aangepast :smiley:

1 like

Net weer eentje binnen, wordt gelijk gezegd door Assie “Nou die is mooi voor mij”. Ik ga kijken of ik in plaats van een horloge niet mijn vrouw kan inruilen die aan 1 horloge genoeg heeft. Enne wat je zoals niet met AI kan doen he, koop gewoon bij Ali en zet er Patek op :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Enne als docent verwacht ik wel dat je begrijpend kunt lezen he :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Gewoon een simpel horloge in dit thema posten die niet eens GPS of radio controlled is :rofl:

O ja John, heb jij ff een voorbeeld voor mij die aan alles voldoet aan jou bedacht thema :smiley:

En vandaag mijn bijdrage, ga de andere spreiden over de week natuurlijk :wink:

Seiko Astron Solar SSJ013J1

Fijne dag iedereen :+1:

6 likes

6 likes

Ik doe ook mee

Uiteraard de SBXY033

De Oceanus T200

En de SBTM323

6 likes

Er is er maar één hier.
Zou een heel saaie themaweek worden:

Let op: ALLE eisen! :trophy:

:heavy_check_mark:Enige op HF
:heavy_check_mark:Enige op de Themaweek
:heavy_check_mark:Chronograaf
:heavy_check_mark:World Time
:heavy_check_mark:Hoogtemeter
:heavy_check_mark:Barometer
:heavy_check_mark:Thermometer
:heavy_check_mark:Kompas
:heavy_check_mark:Perpetual Calendar
:heavy_check_mark:10 bar of meer WR
:heavy_check_mark:Power Reserve Indicator

Komt ie:

Je kunt niet zonder deze Alpinist!

3 likes

Een Marquis, een merk dat verkocht werd bij de Aldi. Is jaren het horloge geweest dat ik om had tijdens het werk. Doet alles wat ie moet doen.

5 likes