Themaweken horloges: toon je horloge met Gravure of print op je caseback, vanaf post 1825 t-m 21-6-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Nee natuurlijk niet, nooit het achterste van je tong laten zien. Heb ook maar 1 rollie er tussen staan :wink:

1 like

Goed bezig… :man_mage:

1 like

Full set Arne Jacobsen

Ook al moet ik toegeven dat veel moderne horloges er vaak beter uitzien mét papieren, bodemsticker enz, mag 't voor mij ietsje minder!

OK, full set is dit wel degelijk maar nog nooit een mooi horloge foto gespot met alle rotzooi die er identiteit aan zou moeten verlenen …:innocent:

Wat mij betreft rest in deze doos alleen in beeld als de papegaai uit de veren gaat :grin:

3 likes

Goedemiddag daar zijn we weer :smiley:

Dit waren een paar Seiko’s, heb er zoveel dat ik er maar een paar post, verderv met iets anders :smiley:

Morgen zal er ik er weer een zwik posten, moet keuzes maken en niet alleen dure posten want ik draag vanalles :wink:

Fijne avond vrienden :+1:

6 likes

al m’n chronomasters terug in de doos :blush:

8 likes

Zag er weer appetijtelijk uit…en ook die van jouw @jacobus. :ok_hand:

2 likes

kan nog net de laatste dag vol maken :smiley:

6 likes

Die Pontiac Spa GP is een leuke set, zeker gezien wat ze kosten. Daarbij kan die heel wat banden hebben :+1:

1 like

Nog even kijken of ik een paar kan posten, morgen vrije keuze dag mensen :smiley:

Merk echt wel wanneer ik de foto’s maakte en wanneer Assie ze maakte. Ik sloeg vaak het horloge in de box over. Misschien toch een Assie een weekje aan het werk zetten :grinning:.

Morgen vrije keuze dag, niet vergeten mensen :+1:. Kijken wat voor thema ik morgen ga maken?

Fijn weekend mensen :+1:

5 likes

laat ik dan ook meteen maar de laatste posten, dan heb ik ze allemaal gehad,
tenminste de full setters toch :smiley:

6 likes

Dat is toch de BM8470‑11A LE Jacobus? Leuke Citizen maar man wat een box. Als ik er ruimte voor zou hebben had ik hem wel willen overnemen, handig voor de bandjes :wink:

1 like

dit is de citizen AG6220-00A perpetual calendar,

wel een hele brok om de pols hoor :sweat_smile: maar ik vind hem wel indrukwekkend :+1:

:sweat_smile: je zou het bijna een kast noemen :wink:

4 likes

Laatste dan maar voor dit leuke thema.
Fijn weekend nog.

6 likes

6 likes

zondag, vrije keuze dag,dus doe ik deze:

geen set maar zelf ineen getimmerd dus die kon niet mee doen in het vorige item,
dus bij deze :joy:

5 likes

Vrije zondag :tada:

5 likes

Mooi gemaakt Jacobus :+1:

1 like

Sorry voor de late reactie, hele nacht op. Last van mijn rikketik, nu gelukkig niet meer.

Maar vrije keuze dag, dus mag de Orca weer dagje om de pols :+1:

Vanavond komt er weer een leuk thema waar velen aan mee kunnen doen :smiley:

Fijne zondag vrienden :+1:

5 likes

Beterschap…!!

1 like

Rustig aan doen

1 like