Themaweken horloges: toon je horloge met Gravure of print op je caseback, vanaf post 1825 t-m 21-6-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Goedeavond, vandaag deze nog om.

Fijne avond.

3 likes

Vrije zondag

4 likes

4 likes

5 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema “toon je horloge met gravure of print op je caseback, voor de duidelijkheid moet echt een gravure of print zijn op de caseback, dus geen tekst of getallen! Een combinatie mag natuurlijk wel.

Deze tip kreeg ik van @Reauloge aka Robin, waarvoor dank :+1:

Ik weet dat er veel merken zijn die dat hebben , maar benoem ook graag het merk.

Bij Rolex zal dat niet makkelijk zijn, maar ze zijn er wel. Denk bijv. aan militaire en historische modellen.

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!

Natuurlijk mag het zowel vintage, neo vintage als nieuw zijn maar ook zakhorloges mogen!

En natuurlijk lekker spreiden over de week :smiley:

Ik heb een aantal voorbeelden die duidelijk maken wat ik bedoel, zou leuk zijn als je het merk zou benoemen.

Grand Seiko:
grand-Seiko (1)
Seamaster:
Seamaster_1
Seiko:
Seiko_1
Zakhorloge:

Dit thema loopt t/m 21-6-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week niet zo moeilijk zijn verwacht ik, heb je er meerdere spreiden over de week graag.

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

4 likes

Vario Futurist Space Walker. :flying_saucer:

4 likes

Allemaal Gruen, uiteraard. :wink:

5 likes

6 likes

3 likes

5 likes

2 likes

Leve de Leeuw!

afbeelding