Themaweken horloges- toon je horloge met snowflake wijzers, vanaf post 2745 tot 4-10-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Zoals beloofd, zou ik vandaag (zover ik het heb bekeken) mijn enige horloge posten waarbij de minutenwijzer onder de marker doorgaat. Heb 2 foto’s gemaakt, zodat het goed te zien is.
Het is de Tissot PRS 516

Nu maar hopen dat er meer horloges gepost gaan worden waarbij de wijzer onder de marker gaat :+1:

Fijne avond vrienden :+1:

9 likes

Was dit nu zo’n moelijk thema of bloed dit topic dood? Voor zondag een makkelijk thema, kunnen er weer veel meedoen :wink:

fijne dag/avond vrienden :+1:

3 likes

Als ik er 1 had, had ik m gepost :sweat_smile:

1 like

In ieder geval niet het meest toegankelijke thema.
Idee voor een iets makkelijker thema:
Show je horloge met 3 wijzers.
Zijn er denk ik nét wat meer.

4 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes:, maar de eerst volgende zal makkelijker zijn :wink:

1 like

Show een horloge dat de tijd aangeeft

2 likes

Misschien toch een paar gevonden, die in de buurt komen

Als ik een papagaai zie :bomb:

4 likes

Je hebt mazzel, raam staat open en hij is even een ommetje vliegen😉

Goedemiddag vrienden,

Vandaag een hoop geklooi met een radiografisch horloge, niets lukt. Dus dan maar in het raam gelegd en hopen dat ie vannacht contact maakt.
Maar vandaag de Hamilton open heart om de pols na denk ik 5 jaar :smiley:

Vanavond komt er natuurlijk weer een nieuw thema :wink:

Fijne zondag vrienden :+1:

6 likes

Vrije zondag

6 likes

Vrije zondag :tada:

7 likes

Vrije zondag.
Mijn nieuwe smaragdgroene Roquina met gefaceteerd saffier glas.:smiling_face: :star_struck:

6 likes

6 likes

6 likes

Maar vlug hier weer eens wat plaatsen voordat er volgende week weer zo’n onmogelijk thema verschijnt. :wink:

7 likes

Ik hoop dat er eens een keer een “Show je Wabi Sabi” komt, dan hebben we allebei zat te showen, Eddie :wink:

6 likes

Idee Ferry? @fredpanarai1

3 likes

Zeker een idee, maar ja wat is een wabi sabi? Misschien komt er nog wel een keertje iets van GS. Maar heb het voor straks niet zo moeilijk gemaakt, HOOP IK😉

2 likes

Gekopieërd van Google:
"wabi-sabi watch refers to a timepiece that embraces the Japanese aesthetic philosophy of wabi-sabi (侘寂), which finds beauty in imperfection, impermanence, and the natural passage of time. "

Battlescars dus!

2 likes

En hier nog eens in het Nederlands.

3 likes