Maar Ed dan kan ik toch gewoon een pasfoto van jou en mij posten
kunnen alle oude knarren meedoen ![]()
Je kunt zoveel horloges hebben als je wilt Ferry.
Je BENT er nog steeds geen.
Je hebt ons trouwens pas al genoeg laten schrikken met die maffiose foto’s van jou.
Dat gaan we niet meer herhalen.
Dat is een aanname he Eddie, vraag maar aan Assie wat ze ziet als ze in de poppetjes van mijn ogen kijkt ![]()
Dat is een goed punt, want ik schrok er zelf ook van. In de toekomst gewoon dan maar bewerken met AI tot een knappe vent ![]()
Goedenavond thema vrienden,
Deze week is het thema “toon je horloge met snowflake wijzers, vanaf post 2745
Dit thema loopt tot 4-10-2026
Extra vroeg, speciaal voor @Eddie en nu niet huilie huilie doen he Eddie ![]()
LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!
Nu denkt iedereen natuurlijk gelijk aan de Tudor, natuurlijk mogen die ook gepost worden maar er zijn meer horloges met snowflakewijzers, over het algemeen hommages en die mogen ook getoond worden natuurlijk zolang ze maar snowflakewijzers hebben.
Voorbeeld van snowflakewijzers:

Weet dat er genoeg leden zijn die dat hebben. En natuurlijk lekker spreiden over de week ![]()
En dan op 4 oktober nog een thema posten tot 11 oktober, daarna zal Phodebimos aka Ed het van mij 14 dagen overnemen.
Hehe, mag ik ook eens een keertje met vakantie, zal aan jullie denken als ik aan de cocktail zit ![]()
En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen ![]()
Wens iedereen weer een leuke themaweek ![]()
Laat ik die nu geen enkele hebben Ferry.
Alhoewel deze vorm toevallig wel mijn favoriete verkeersbord is als het welbekende bord U bevindt zich op een voorrangsweg,vind ik het op een horloge, voorzichtig gezegd, wat minder.
Eehhhh Bill,
Ik zie er geeneen tussen staan met de voorrangswegbordurenwijzer.
En daar gaat het volgens mij nou net over.
Deze dus, maar dan in het wit.
Nee Bill ![]()
![]()
![]()
Nou ja Zeg Eddie, zit ik weer verkeerd
. Misschien volgende week dat het wel zal lukken ![]()
Ja zeker wel en al heel lang ook Bill. Leuke horloges Bill, maar niet 1 met snowflake wijzers. En ach ik wordt ouder he, dus laat de papagaai maar in de kooi. Je hebt je best gedaan, dus geef ik je toch een like ![]()
Yep Eddie, de spijker op z’n kop ![]()
En nu denke de meeste natuurlijk, komt ie gelijk met een Tudor. Niet dus wat in het vat zit verzuurt niet
.
Nee ik kom nu als eerste met een Thorn SHY036, heerlijk hoe ze daar in China hommages maken met een PT5000 uurwerk, kloon van Eta 2824/ Seliita SW 200 en ja. je zopu denk tis een Tudor. Maar echt niet, het is een Thorn van titanium en die loop (echt waar) heel netjes ![]()
fijne dag vrienden ![]()