Themaweken horloges : toon je horloge zonder een secondenwijzer dit vanaf post 3343 , deel 3

Lekker vrije keuze vandaag, vanavond weer een nieuw thema :+1:

fijne avond iedereen :+1:

3 likes

5 likes

Goedenavond thema vrienden,

Altijd vraag ik aan de leden of ze een leuk thema weten en mij een pb willen sturen.
Afgelopen week kreeg ik een leuk thema door van @Casimir25 , dank je Rudi.
Een heel leuk thema waarbij ik zelf helaas niet aan mee kan doen maar we maken het topic themaweken voor alle leden van het forum en ja soms kan ik dan zelf niet mee doen. Dus hou ik het bij de inleiding met wat voorbeeldfoto’s van het net.

Themaweken -toon je horloge zonder een secondenwijzer dit vanaf post 3343

Ter verduidelijking, nergens een seconde wijzer dus ook niet in een subdial of digitaal.
En geloof mij, die zijn er, maar niet iedereen zal er 1 hebben, verras mij maar :smiley:

Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, wel moeten de horloges natuurlijk aan de voorwaarde voldoen :+1:

Heb je meerdere horloges die aan het thema voldoen, SPREIDEN over de week graag, zodat je iedere dag iets kan posten.

Ik zal hier wat voorbeelden laten zien zodat het ECHT voor iedereen duidelijk is.
Waarom 5 voorbeelden: kan zelf niet meedoen, dus dan maar wat extra voorbeelden :smiley:

Carl von Zeyteh
Cartiet Tank (deze zwerven zeker rond op het hf)
Meistersinger (deze zwerven zeker rond op het hf)
Nordgreen-Nativ
Patek Vacheron (deze zwerven zeker rond op het hf)

Cartier Tank

Voldoet je horloge niet aan de voorwaarde dan krijg je een papagaai om de oren. :wink:

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week iets moeilijker zijn. :wink:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk en inleiding GOED lezen :smiley:

En natuurlijk kan je iedere dag1 of meerdere foto’s posten maar wel (SPREIDEN OVER DE HELE WEEK) en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.

Mocht je nog een leuk thema weten dat nog niet geweest is, stuur mij dan even een pb, zoals @Casimir25 dat afgelopen week deed. Ik weet dat het niet makkelijk is daar de afgelopen jaren al heel veel thema’s voorbij zijn gekomen.

Fijne themaweek iedereen :+1:

6 likes

9 likes

8 likes

7 likes

Je hebt mazzel Domega dat ik vergeten was er ook geen digitaal bij te zetten, dus mijn fout. Reeds hersteld, dus voor jou geen papagaai :wink:
Maar voor alle anderen, een horloge zoals de Funk Tion met een digitaal venster waarbij je de seconden ziet is ook niet goed :smiley:

1 like

Zelfs geen uren wijzer. :wink:

9 likes

Timex met Jump Minute.

11 likes

:rabbit:

1 like

5 likes

Naast een stuk emaille ontbreekt de secondewijzer hier ook. Vriend Bas had een hele mooie rode wijzer gemonteerd, maar die spuugde deze Wittnauer uiteindelijk ook uit. Dus ik laat hem zo. Hij lust ze niet, die secondewijzers. 🫨

7 likes

12 likes

9 likes

20220203_172342

9 likes

5 likes

7 likes

8 likes

Die vind ik, als vintage LED fan, heel erg mooi!!

3 likes

Seiko ‘chariot’ high beat dresswatch

IMG_3880

8 likes