Themaweken horloges : toon je horloge zonder een secondenwijzer dit vanaf post 3343 , deel 3

8 likes

7 likes

8 likes

Dankjewel! Is een afwijkende technologie. Vaak is bij anadigi horloges de led- en de wijzermodule volledig apart. Bij deze is er 1 module waarbij de secondes (in de led) de stappenmotor vd wijzers aanstuurt.

Hier wat meer info:

3 likes

8 likes

7 likes

Geen enkele wijzer.

9 likes

3 likes

Zou je die lijn niet een wijzer kunnen noemen? :thinking:

Filosofische vraag

2 likes

6 likes

5 likes

6 likes

7 likes

7 likes

Beste thema vrienden,

Zal het nog 1 keer verduidelijken wat betreft digitaal/led, er mag dus geen seconden te zien zijn, zowel met een wijzer als in een digitale/led venster. Wat natuurlijk niets zegt dat een horloge niet mooi is, maar ja voorwaarden van het thema he :+1:. Het is maandag dus de mensen moeten nog even wakker worden dus zal voor nu geen papagaai uitdelen. Wel de opmerking LEES DE INLEIDING GOED BIJ THEMAWEKEN!!!.
Dus @AB64 (Alex), @Traveler dus zal voor nu over mijn hart strijken :wink:.
Moet toch even kwijt dat ik ondanks dat de Zenith van Alex niet in het thema past, dit wel een hele mooie vintage vind :+1:

2 likes

Heb de inleiding inderdaad niet gelezen… Mea culpa.

1 like

Ik kan 2 dingen doen alle secondewijzers eraf halen of zo laten en niet meedoen.
Ben niet zo bijster technisch dus ga ik voor het laatste.
Dus gewoon meekijken ook leuk :+1:

4 likes

Betekent dat dit dus wel toegestaan is: er zijn alleen uren en minuten te zien, zowel analoog als digitaal:

8 likes

X-post van gisteren

9 likes

Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ja doe het voor het forum he :wink:. Enne ik weet dat Assie er wel 1 heeft, nu maar afwachten wanneer ze die gaat posten :grin:

2 likes