Themaweken horloges :Toon je open caseback en vertel welk uurwerk erin zit. inl. lezen graag vanaf post 2025 , deel 3

:smile: Als ik bijna thuis ben uit werk dan laat ik de telefoon over gaan, dan weet die dat het Koffietijd is.
En dan heeft hij de grote taak om een knopje in te drukken :joy::joy:

3 likes

Ze liegt dat het gedrukt staat, maar goed. Krijgt 1 jaar lang geen horloge meer van mij, kan ze weer eens klagen dat ze niet mee kan doen met themaweken :crazy_face:

2 likes

En puffen en steunen als je thuiskomt zeker met het zweet op zijn voorhoofd. :cold_sweat:
Maar dan pakt ze gewoon wat van jou dan kan ze toch meedoen.

2 likes

Zo is het maar net :smile:

2 likes

Effe lekker patsen nou!..

Nee geintje, ik heb de achterkant niet op de foto.

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Goedemiddag themavrienden, laatste dag dat men zich nog aan het thema moet houden. Morgen mogen jullie weer helemaal los gaan met je mooie horloges, vrije keuze dus geen voorwaarden.

Ik begin vandaag met de Pook HFLE 2022, sorry Petra, heb jou afbeelding even geleend anders moest ik weer een nieuwe foto maken en Assie is er niet he :wink:

om de pols is wel mijn Pook, met de band die er origineel op zat :smiley:

Inmiddels ingepikt door jullie weten wel wie :grin:
Prometheus Piranha, als je niet oppast vreet ie zo je pols op :wink:

Seiko Astron, kan zijn dat ik hem al eerder gepost heb, sorry

En nog een Astron

Seiko Prospec Padi King Turtle

Seiko Prospex Solar diver

Seiko Speedtimer, hele kleine merk afbeelding :wink:

Een icoontje de Seiko SKX007J

Squale MM

Tactical Frog

Tissot Grendizer

En de generaal sluit het thema voor mijzelf af met de Generalski :wink:

Pfff heel karwei voor deze luie donder, morgen gelukkig vrije keuze en natuurlijk komt er weer een nieuw thema morgenavond :smiley:

Fijn weekend mensen :+1:

8 likes

Fer kan deze ook wel geplaatst hebben maar had hij geleend😉
Is toch echt de mijne :smile:

8 likes

9 likes

6 likes

Vandaag de AnOrdain om

Gekocht ter ere van aanschaf eerste huis, u mag raden.

9 likes

Inderdaad, @Assie62 . Deze is al jaren van jou!

2 likes

Mooi horloge.

1 like

Dank. Lastig goed te fotograferen. Maar de details zijn leuk. Op het oog eenvoudig, wel over nagedacht. Diep blauw emaille (kleur van Parijse straat borden, in bepaald licht bijna paars), wijzers hitte behandeld tot gouden kleur (in plaats van blauw), en de uur aanduidingen in een bijna poeder achtig zilver. Met de merknaam en teksten heel subtiel in een paar tinten lichter blauw.

6 likes

Hier kan ik niet tegenop, 2 vrouwen tegen 1 man! Tis gewoon niet eerlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Wij steunen je wel hoor😀

2 likes

Heel fijn Jeroen, heb ik echt nodig :+1:. Lezen jullie mee @Assie62 en @PetraO !!!

5 likes

Hier ook steun voor Ferry, deze week een heel bijzonder thema. Iedere dag genieten van wat geplaatst wordt.

4 likes

Op de valreep! Zinvo Blade:

Aramar Walrus:

Subdelta Quattro:

Nivada TaravanaTiger Eye:

Rado Felix:

Rado Diastar:

Anker KH:

8 likes

Yeh, het is zondag. Vrije keuze dag dus, lekker een Dwellertje om de pols :smiley:

Vanavond komt er weer een nieuw thema :smiley:

Fijne zondag iedereen :+1:

3 likes

Ben benieuwd naar het nieuwe thema

3 likes