Goedemiddag thema vrienden, vrije keuze vandaag, dus even gekeken welk horloge op de zomertijd staat ![]()
Moet alleen nog thema maken voor vanavond, zal niet iedereen aan mee kunnen doen. Maar goed dan is er altijd weer de week daarna ![]()
Fijne zondag allemaal ![]()
Goedenavond thema vrienden,
Deze week is het thema: toon je Rolex met draaibare bezel vanaf post 673 t-m 5-4-2026
Heb je een leuk thema, dan zoek ik de rest en voorbeelden wel uit smile
In dit thema draait het om een Rolex met een draaibare bezel, zowel vintage, neo vintage als nieuw.
Verschillende merken zijn in het verleden al eens aan bod geweest, echter Rolex nog niet en ook Rolex verdient het.
LET OP, gaat dus alleen om Rolexen met een draaibare bezel.
Lijkt mij dat ik hiervoor geen voorbeelden hoef te laten zien, is duidelijk genoeg lijkt mij. ![]()
Genoeg Rolexen die dat hebben dus kom maar door met de foto’s, misschien wel leuk om dan over je Rolex iets te schrijven, welke digit, bijnaam en evt wat je er nog meer over kwijt wilt.
Dit thema loopt tot 5-4-2026.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week alleen weggelegd zijn voor de mensen die een Rolex hebben. ![]()
Zowel in het rood, vintage als in het groen kom ik ze tegen.
En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen ![]()
Wens iedereen weer een leuke themaweek ![]()
Ter ere van het 50 jarig bestaan van de Submariner destijds uitgebracht en het eerste model van Rolex met een kleurtje op de insert.
Morgen zal ik mijn eerste Rolex posten, nu even lekker bankzitten en bijkomen van vandaag ![]()