Goedemiddag, vandaag deze Tissot PRS een echte skindiver.
Maar zie je de band, dan weet je dat hij meer van het racen houdt dan van zwemmen/snorkelen
Fijne dag iedereen ![]()
Klopt Chris, maar dat geldt maar voor weinig horloges. Maar bijvoorbeeld de Sinn UX voldoet zonder dat ie een geschroefde kroon heeft gewoon aan de ISO 6425 norm ![]()
Enkele skindivers, inclusief rammelbanden en bewijs van matige waterdichtheid ![]()
Mitchell met maar 6 hectopièze (60m) waterdichtheid.
Dorly Water Elf met 100m WR en coole tijger op de caseback.
Submerk van Duward, mogelijk voor Spaanse markt. Met “camouflage”-dial (ok, afgebladderde verf) en 100m WR.
Boefje!
Da’s een GMT bezel op een niet bijster waterdicht horloge, Henk. Da witte gij ook. De secondewijzer heeft geeneens lume. Maar wacht, zo positioneert Tissot de PRS 516 collectie, aldus Bouwman:
Racing, wat ook de bracelet met de ronde rally gaten verklaart. ![]()
Niet alles waar een bezel op gevrot is heet een (skin)duiker. En bedenk, ik werd in dit topic getagged, nietwaar? Now look what you made me do.
Je bent in goed gezelschap, want @Ferdinand post ook maar een field watch.
Wel een erg toffe. Dat wel.
Als de 1953 mag dan deze ook, ik heb ze trouwens als beaters met pensioen gestuurd en vervangen door een Timex gmt en een Addiesdive
Niet alles geloven Chris, is zeker geen GMT bezel en heeft een WR 100m. Tja de lumen zitten er wel op de wijzers en de uren markeringen, niet top maar het heeft het wel ![]()
Wordt niet verkocht als een duiker natuurlijk, daarom noem ik het ook een skin, in theorie kan je ermee zwemmen maar ook racen ![]()
Maar dat ik een klein boefje ben, is een feit ![]()
Oei, fair enough. Dan maar even in de herkansing.
Setje handwinders uit dezelfde fabriek. Helaas een bezel kwijtgeraakt.
Deze mag 600 voet (ong. 180m).
Ook handwinder. Klein ding van zo’n 35mm. En geinige 12-uurs lumefallus zoals bij een Speedmaster.
Het is één groot zooitje ![]()
He ik doe mijn best he met themaweken, soms loopt het niet soepel maar ik doe dit als bijdrage op het forum he. Maar mocht jij je geroepen voelen om wekelijks een nieuw thema te maken, be my guast ![]()
Doet een beetje aan de stijl van Wolbrook en Yema denken met die wijzers. Wat is het?
Waanzinnig mooi horloge.![]()
Dank en ja, mee EENS