Themaweken horloges: toon je Rolex met draaibare bezel, vanaf post 673 t-m 5--4-2026 Deel 4

Two-tone?

7 likes

Goedemiddag themavrienden,

a cat is standing on its hind legs in front of a door and looking out .

Vrije keuze dag, dus vandaag nog 1 dagje mijn NA van gisteren :smiley:

En vanavond natuurlijk weer een nieuw thema, maar pas op de papagaai zal streng zijn komende week, dus inleiding goed lezen :+1:

Fijne zondag iedereen :+1:

5 likes

Vrije zondag :partying_face:

4 likes

4 likes

6 likes

Fiffer links

En deze van Jordy, die nu in onze keuken aan het werk is gezet door mijn vrouw. :beers:

10 likes

Echt heel mooi deze Speedy👍

2 likes

5 likes

Sprong jij ook maar zo :joy::joy::joy:

2 likes

Zondag vrije keuze.
Op naar het volgende thema. :+1:

5 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema: toon horloge’s met opgelegde Arabische of Romeinse cijfers. Dus geen combinaties , lees mijn inleiding vanaf post 566 t-m 29-3-2026.

Eigenlijk zegt de kop al alles, maar voor de duidelijkheid. Alleen met opgelegde cijfers, dus niet in combinatie met indices of dots.
Als voorbeeld een paar horloges die aan het thema voldoen en een paar voorbeelden die dat dus niet doen. Benieuwd wie er nu echt de inleiding GOED leest :smiley:

Dit is dus wat ik bedoel met het thema:

En dit dus niet, geen combinaties:

Vintage-Seiko-5-en-dit-is-wat-ik-dus-niet-wil

En ook leuk als er nieuwe leden meedoen met themaweken :+1:

Let op, de papagaai kijkt mee he en zal heel streng zijn deze week, dus oppassen geblazen! :wink:

Mocht je een leuk thema weten, schroom niet om mij een pb te sturen. Die noteer ik dan in mijn lijst :smiley:

Dit thema loopt t-m 29-3-2026.

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en VERGEET NIET om mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

7 likes

En nog wat exen :grin:

14 likes

8 likes

12 likes

12 likes

.
.

12 likes

9 likes

8 likes