Themaweken horloges: toon je two tone horloge maar dan niet alleen staal/goud, lees mijn inleiding vanaf post 504 t-m 22-3-2026, LEES DE INLEIDING! Deel 4

Het is een beetje ingekakt de laatste jaren maar het organiseren is ook niet eenvoudig.

3 likes

Gaan we met z’n allen een beroep doen op @Brunmontagne (Pascal). Weet dat hij er wel voor in is, moet ie even contact opnemen met @Jur :+1:

3 likes

Staat nog een advertentie van de 2021 hfle Brunmontagne in het blauw. Echt een prachtig horloge

2 likes

Ik heb een box vol van @Brunmontagne en er is er weer 1 in de maak. Maar die prijs die hij vraagr in het bauw🤣

2 likes

Had al zo’n idee ja, vandaar dat de advertentie ook van september vorig jaar is😉

1 like

Denk dat jij de Connector bedoelt, ik ga voor de Ambassador :wink:

2 likes

Ik snap je helemaal, très sjiek :grin:

2 likes

Lijkt me erg leuk! Ik ben voor :wink:… Het HFLE21 project was super leuk om te doen!

Brunmontagne is nu ook veel volwassener dan destijds dus er is ook veel meer mogelijk! :grin:

2 likes

Stuur je schetsen maar naar mij toe😉

2 likes

Haha nee dan gaat het open en bloot op het forum en met het forum :wink:

3 likes

Ik ben te noob om linkjes te plaatsen, maar er is een: Komt er een HFLE 2026? Topic. Ik zou zeggen, gooi het daar effe in de groep :grin:

2 likes

Logisch, maar was het proberen waard :wink:. Maar neem ff contact met Jur op, over de max prijs en of je aan de slag mag gaan. En daarna in het topic HFLE 2026 :+1:

1 like

Dus het is ook mogelijk om geen puntjes op de bezel te doen:smiley:

2 likes

Haha dat zeker! Ik zal me er eens even goed over buigen! Kom ik op terug!

Hahaha ja dat zou wel moeten lukken denk ik :wink: … Ik denk dat er ook nog wel wat gekkere dingen kunnen haha!

2 likes

:joy: Maar niet te veel tierelantijntjes :smile:

2 likes

Maar terug naar het topic, plaatjes!

11 likes

Nr 32

5 likes

Nr 32

5 likes

Heb ook ooit meegedaan, in 2020:

Nummertje 10 :sunglasses:

Is vrij snel alweer terug gegaan vanwege problemen met de kroon. Heeft onder garantie de kroon en tube van de “normale” Westpoort gekregen. Geen schroefkroon meer dus.

11 likes

Hoewel ik hem niet veel draag, vind ik het een prachtig horloge. Nummer 16

8 likes