Themaweken horloges: toon je two tone horloge maar dan niet alleen staal/goud, lees mijn inleiding vanaf post 504 t-m 22-3-2026, LEES DE INLEIDING! Deel 4

Niet al te veel plaatjes tot nu toe.
Maar van wat ik tot nu toe gezien heb is dit de allermooiste.
Vind ik dan dus
Mooi logo, prachtige plaat, mooie eenvoudige uurmarkers, geen datum, rechte kast tussen de lugs.
Helemaal top.

2 likes

:point_up_2: Helemaal mee eens Superstrak ding

2 likes

Was dus wel balen toen, je wilt hem toch het liefst volgens de specs. met geschroefde kroon.
Was dit bij meerdere mensen toen het probleem of had jij gewoon pech?

1 like

Heb je gelijk in Eddie, ik had nog wel eerdere modellen van de HFLE’s verwacht. Of zijn die inmiddels niet meer onder de leden, zitten toch genoeg oudleden op het forum.

Misschien kan @Henrik wat posten, die heeft ze als het goed is allemaal :smiley:

Zelf vind ik de Squale de mooiste, maar gelukkig zijn de meningen hier in huize Ferry verdeeld. En heeft Assie hem in beslag genomen en draagt hem trouw.

Was een beetje boos dat ik hem gepost had, maar he, ik heb hem gekocht he :wink:

Maar Assie zou Assie niet zijn als ze HAAR Pook deze week gewoon alsnog zou posten :grinning:

Zelf post ik er morgen en vrijdag nog 1, spreiden he :+1:

1 like

Ik heb daar toen wel wat discussie over gehad, wilde hem inderdaad eigenlijk wel volgens spec houden. Maar ergens is zo’n schroefkroon ook alleen maar onhandig en op zo’n horloge nergens goed voor. Dus uiteindelijk vind ik het wel prima zo.

Er zijn er meer achteraf omgebouwd vanwege problemen, maar geen idee hoeveel.

2 likes

Ja, als ik m nu zo terugzie wel. De mijne is al een tijdje vertrokken, maar het was wel een tof ding.

2 likes

Woei, direct maar een his & hers van maken.

9 likes

Ik had bij dit thema heel wat HFLE’s verwacht, ook die uit vroegere jaren maar ik denk dat die niet meer oneder de hf leden zijn.
Maar goed ik post hier vandaag mijn HFLE van @Brunmontagne die Pascal in 2021 heeft gemaakt voor het hf. Het nummer, weet ik niet en ben te lui om de band los te maken :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

11 likes

Wat is het stil aan de overkant, zijn er geen HFLE’s meer van eerdere jaren???
Morgen post ik mijn laatste HFLE die ik heb :smiley:

Fijne avond iedereen :+1:

1 like

Oostpoort :wink: De enige originele stadspoort die nog over is in Delft.

4 likes

Niet alleen omdat ik 'm zelf heb maar ik vind de 2020 Oostpoort nog steeds de mooiste.

2 likes

Oh ja :see_no_evil::see_no_evil::sweat_smile:

2 likes

Ik heb ooit ook een HFLE gehad. Was een groot succes deze editie… :eyes:

8 likes

Er zijn er nog wel paar oude HFLE limiteds op dit forum hoor…

Dit is er een uit de eerste serie van 25 uit 2003, dit is no.18.

Gr
Klaas

10 likes

Gaaf man, de eerste HFLE die werd gemaakt, loopt die nog netjes je Zeno?

Hier de mooiste, vind ik dan he. De Squale 1545 uit 2025 met nummer 59. Passend horloge bij mijn leeftijd :wink: Uurwerk: Sellita SW 200-1 Elaboré, saffierglas en zit lekker om de pols :smiley:. Nu maar afwachten wie er weer een HFLE gaat maken, weet dat Pascal contact heeft gehad met Jur. Dus wie weet?

Fijn weekend iedereen :+1:

7 likes

Ik heb m heel af en toe een dagje om en dan loopt ie goed… Ik zal dit weekend nog een paar HFLE ltd’s posten…

1 like

Top, ze zijn een beetje lui deze week :wink:

Is de 1953 al genoemd?
Toch de Grootste HF Inkoopactie Ooit, officieus dat dan weer wel, tot in de VS had men het er over! :blush:

Driehonderd stuks ofzo, maar dat weet @Chillekasper misschien nog wel.

Vind het ook een HFLE.

6 likes

Overgenomen van @Patrick2 , en draag deze als beater in roulatie met m’n andere invicta

5 likes