En deze dan?
En ik kende de regels van het forum niet ![]()
Kijk eens op je wijzerplaat. ![]()
Haha, je hebt helemaal gelijk, kennen dus ook niet de regels van themaweken. Nu gaat het niet zo goed met het lezen en rekenen tegenwoordig ![]()
Dus @JohnvdT en @Dutchspur, altijd de inleiding goed lezen en nee die horloges voldoen niet aan het thema. Nu ben ik toevallig in een goede bui, dus laat de papagaai even slapen
. Dus geen horloges die middels een grote inkoop zijn voldoen niet aan het thema ![]()
Je hebt helemaal gelijk, zie dat ik 2025 had geschreven. Moet natuurlijk 2024 zijn, tja goed lezen wat je schrijft is soms ook bij mij een probleem ![]()
Tenminste beetje leven in het topic ![]()
Ja Petro, had wel meer HFLE’s verwacht die in de afgelopen jaren zijn gemaakt. Maar niet iedereen kijkt in themaweken denk ik. Doe altijd mijn best om in andere topics naar themaweken te verwijzen, maar dan wel volgens het thema natuurlijk ![]()
Heb mijn thema voor komende week al klaar, nu maar hopen dat ze de inleiding ook lezen
. Maar het nieuwe thema lijkt mij ook leuk, nu maar hopen dat je mee kunt doen ![]()
Zal toch wel, best gevarieerde verzameling
Kom ik er toch ineens achter dat het zondag is, yeah
. Vandaag op de vintage toer met de Seikomatic-P.
En vanavond komt er natuurlijk weer een nieuw thema, maak de borst maar nat ![]()
Fijne dag iedereen ![]()
Duikers?
Wacht maar af, benieuwd of je mee kunt doen ![]()
Ben je weer creatief bezig David ![]()