Themaweken horloges :Toon je w.p met leuke afbeelding o.a snoopy enz. vanaf post 1705, lees goed de inleiding” deel 3

:wink:
image

4 likes

8 likes

Ik heb er één: Gorbatsjov en grote Bush, uit begin jaren negentig. Achteraf bezien gouden jaren…

7 likes

En deze sluit daar goed bij aan:

Luch Perestroika

5 likes

6 likes

Nou, @BroederBill, ik ken jouw collectie een beetje en daar moet je, qua afbeeldingen toch wat mee kunnen.
Ik ben benieuwd.

2 likes

11 likes

Ha vrienden, leuk die horloges die ik voorbij zie komen, nog leuker dat ik de meeste al ooit eens ergens anders heb gezien. In mijn inleiding schreef ik ook "bijvoorbeeld afgebeelde stad, toen dacht ik op dat moment aan de Venezianico van Gerben :smiley:.
En wat zei ik, ik kan niet meedoen, ja natuurlijk wel, een paar maar. Die zal ik spreiden over de week. Maar mijn Subje van de Vostok heeft toch een leuke fbeelding van een onderzeeër dus mag ie lekker meedoen :wink:.Tis eigenlijk mijn vakantiebootje, niet verder vertellen :grin:

Fijne dag iedereen :+1:

9 likes

5 likes

Laat ik nou ook een horloge hebben met mijn vakantiebootje.
Altijd gezellig zo’n zeereisje.
En, gelukkig, òp het water.
Juj vaart onder water, da’s dan weer minder.

4 likes

Een Bugs Bunny met Rolex bokshandschoenen verder ga ik niet komen met horloges met een afbeelding.

3 likes

En natuurlijk nog mijn Vostok die waarschijnlijk ooit in de markt is gezet als reclamehorloge voor onze eigen Amsterdamse uilenzeikfabriek.
Zie hoe trots de Heinekenster hier staat.

4 likes

6 likes

Heb er zelf maar twee met iets van een afbeelding

De Cornavin vis

En deze Rus, Zim Pobeda geloof ik?

6 likes

Mooi omschreven, of zoals wij in het oosten zien,

4 likes

Nou nou Eddie, ik heb geen zeebenen onderwater nodig. Je hoort en voelt hem niet, maar ja vaar ook elektrisch he :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je zou ze bij Rolex een tip kunnen geven :rofl:, weet ik wel welke de volgende Rolex wordt :wink:

1 like

Ik heb ook een U - boot.
42 mm titanium kast .

5 likes

En de bal gaat als de slinger van een klok heen en weer.

6 likes

Van links naar rechts :wink:, doet mij aan een liedje denken :grin:

1 like