De getoonde zijn:
De eerste is een Citizen Campanola Cosmosign
Middelste een Grimoldi Borgoforte
En e laatste een Locman latin lover
Goedenavond Thema vrienden,
Komende week wordt het thema toon je wijzerplaat met een leuke afbeelding, zoals bijvoorbeeld cartoonfiguren, afgebeelde stad, reclame enz. nou ja kijk maar met wat voor leuks jullie komen.
Dit vanaf post 1705 en zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.
Dit thema is aangedragen door mijn vriend @Dutchspur. Ondanks dat ik aardig wat horloges heb kan ik zelf helaas niet mee doen. Maar he niet getreurd doe dit voor het horlogeforum he, kan zelf niet altijd 6 gooien toch. Maarrr misscien toch met eentje
Ik heb 6 voorbeelden, 3 van Dutchspur gekregen en 3 zelf van het net geplukt zodat jullie een beetje weten wat ik bedoel.

Het zal niet voor iedereen even makkelijk zijn, maar weet dat ze er zijn in het het rood, vintage en het groen. En zelfs horloges met een dame op de w.p
Veel mag, zelfs van ome Ali, echter geen smartwatches die keur ik af. Zijn ook gewoon printplaten he
En waar mogelijk, lekker spreiden over de week!
Het zou leuk zijn niet verplicht, als je wellicht een paar specs benoemt en/of je ervaringen met het horloge.
Ben je nog met vakantie en heb je zo’n horloge om de pols, maak dan tevens een leuk vakantie kiekje.
Ik hoop dat ondanks de vakantie die onderhand op z’n eindje loopt, weer veel leden deze week mee gaan doen.
Inmiddels zijn er dan weer veel leden thuis en helaas weer aan het werk.
Mocht je een ingeving krijgen van een leuk thema, een pb doet wonderen
En jullie weten, zondag is altijd vrije keuze dag, dus alles mag van flik flak tot R. Mille
Ben benieuwd welke merken ik allemaal ga tegenkomen
Wens jullie natuurlijk weer een fijne themaweek.
Die ken ik nog, geloof ik.
Haha Petra en die is voor de verandering echt van Assie😉
In dit thema heb ik maar één horloge. Het is niet helemaal mijn verzamel focus, maar deze kwam ik onlangs tegen in een curiosa winkeltje in Diest (BE). In een nette staat, originele doosje. Kon 'm niet laten liggen. Wel quartz, maar allez… Het was een gokje, want hij liep niet, maar eenmaal thuis, nieuw batterijtje er in en hij ging. De datum staat niet helemaal goed, maar omdat het een quartz is en het ding spat op tijd loopt, klopt dat. Een half uurtje (23.32) geleden gefotografeerd en Mickey was net aan zijn datum wissel begonnen. Zoals bij Seiko’s gebruikelijk gaat de dagaanduiding pas tegen een uur of 3 vannacht.
Leuk om er bij te hebben en mag in deze thema week natuurlijk niet ontbreken.
Ik zie de originele eerste Ingersoll exemplaren ook graag hier verschijnen…
Oeps, er ging iets mis…
Ik zou het bijna vergeten maar ik heb natuurlijk ook nog mijn Bulova / Benetton (Buloton?) Pinguin horloge.
Ja als meester pinguin mag je deze natuurlijk niet vergeten
Heb er geen meer met afbeeldingen.
Ooit deze Vostock gehad maar weggegeven.
Russische onderzeeër is leuk toch? Nou ja, het is een afbeelding…
Klopt als een ondetzeeer en die russen zijn onverslijtbaar
Wp?
Speciaal voor Bill, w.p wijzerplaat😉
Deze is heel leuk Peter , benieuwd waar de anderen deze week nog mee zullen komen