Er zijn nog een paar dagen over voor dit thema, misschien genoeg voor de rest van het alfabet.
We waren gebleven bij de O geloof ik.
Daar gaat ie dan weer. Kijken hoe ver ik kom.
Van O tot Q. Van die laatste letter slechts twee exemplaren, want horlogemerken met een Q zijn niet zo veel te vinden. Vandaar ook de enige uitzondering in de totale reeks die niet echt een vintage is en ook geen mechanisch horloge, maar een quartz. Het zij zo.
Morgen misschien verder met de R….
Maar voor nu, vanavond, middernacht, eerst welterusten. Morgen uitgeslapen en gezond weer op!
En dat houden we zo he Lex, weer een leuke serie geplaatst ![]()
Goedemiddag vrienden, thema loopt bij op het eind. Maar blijf posten natuurlijk ![]()
Revue Thommen
Ricoh automatic
Rolex Yachtmaster
RWS
Sea-Gull
Fijne dag iedereen ![]()
Het is alweer donderdag. Ik weet niet of het hele alfabet vóór zondag nog aan de beurt komt, maar ik doe mijn best.
Vandaag een rondje R en S.
Morgen verder met de T! Fijne dag nog verder.
Weer een leuke serie Lex, kan het niet winnen qua aantal horloges van jou, maar ja jij bent ook iets langer bezig
Die Rotary vind ik een leuk horloge, domed glas, gewoon een net horloge ![]()
Ik zet morgen en zaterdag wel de eindspurt in ![]()
Voor mij de laatste van dit leuke thema. Heb vaak toch wel de gedachte dat de 18 horloges die ik heb echt veel teveel is. Als ik de afgelopen weken heb gezien wat de mensen hier posten valt die 18 eigenlijk reuze mee! ![]()
Een leuke jaren 80 Certina als afsluiter
Goedemiddag vrienden,
Nog 2 dagen volgens het thema en dan de vrije zondag ![]()
Grand Seiko Rikka
Squale 1521 cosc
Steelflier
Stipto sport
Sugess moonphase
Superbe
Swiss military by chrono
Morgen nog een paar ![]()
Fijne dag/weekend vrienden ![]()
Goedemiddag vrienden, vandaag laatste dag van het thema. Morgen vrije keuze dag en zondag weer nieuw thema.
Even een kleine eindspurt ![]()
Tactical frog
Tag Heuer formula 1
Thorn, zeg maar waar die op lijkt
Timex waterbury
Tissot PRX Ufo Robot Grendizer
Tudor BB58
Venezianico GMT
Vostok Amphibia submarine
Zuan
Zal nog wel eean vergeten zijn, maar iedere dag in deze 2 weken horloges geplaatst ![]()
Iedereen een goed weekend ![]()