Themaweken horloges- toon vakantiefoto’s natuurlijk wel met je horloge, vanaf post 2450 tot 30-8-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

9 likes

Heel vreemd, deze horloges heb ik ook ooit gehad. Kan ze alleen niet meer terug vinden :rofl:

1 like

Goed blijven zoeken, ze zijn wel ergens :joy::joy:

2 likes

6 likes

JA JA, het is weer vrije zondag, dus vandaag een super licht horloge om de pols, de Deepblue Master :wink:

En vanavond komt er weer een nieuw thema natuurlijk, wel belangrijk om de inleiding te lezen!!

Fijn weekend vrienden :+1:

3 likes

3 likes

Vrije zondag :partying_face:

7 likes

Nivia

2 likes

6 likes

Goedenavond thema vrienden,

De grote vakantie loopt op z’n einde en zeker de leden met kinderen gaan dan op vakantie. Velen zijn al op vakantie geweest en zo niet., dan mag je ook je vakantiefoto’s van 2025 laten zien.
We gaan niet streng doen, maar genieten van leuke vakantie foto’s met je horloge.
Dit wordt het laatste 2 weken thema, daarna weer elke week een nieuw thema

Zelf moet ik ook een combi maken want Assie had van de laatste vakantie per ongeluk foto’s verwijderd. Een paar weten te redden maar niet alle. Dus ik laat foto’s zien van dit jaar en eind vorig jaar, maar wel volgens het thema natuurlijk :smiley:

Deze week is het thema “toon vakantiefoto’s natuurlijk wel met je horloge(s) , hoe duidelijk willen jullie het hebben smile

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!

Dit is toch een mooi zomers thema, niet iedereen is al op vakantie geweest, vandaar dat foto’s uit 2025 ook mogen, maar wederom weer genoeg leden die mee kunnen doen.

Sommige leden nemen 1 horloge mee, anderen weer meerdere, natuurlijk lekker spreiden over de 2 weken :smiley:. En heb je maar 1 horloge op je vakantie meegenomen, genoeg plekken waar je foto’s kon maken met je horloge om.

Leuk ook om te vermelden waar je met vakantie naar toe was :smiley:

Hoop dat er veel leuke/mooie vakantiefoto’s getoond worden.
Dit thema loopt tot 30-8-2026 ivm de vakantie periode die op z’n einde loopt.

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag! Echt hoor, mag iedereen aan meedoen :smiley:

Laten we er weer 2 leuke themaweken van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen, heel belangrijk :smiley:

Nu ga ik er een weekje tussenuit van 2 tot 9 september dus zoek ik een VRIJWILLIGER die 1 week themaweken over wil nemen van 6 tot 13 september, een leuk thema waarbij veel leden aan mee kunnen doen. Vind je dat leuk, stuur mij dan even een pb en leg ik je eea uit.

Wens iedereen weer een leuke themaweken :+1:

6 likes

Gran Canaria

11 likes

Vakantie 2026 in een blokhut op 650 meter hoogte nabij de Kahler Asten in Sauerland.

10 likes

Surfen in Les Landes (de kinderen natuurlijk).

8 likes

Toscane begin juli deze zomer

8 likes

3 weken Vietnam. HEERLIJKE REIS!

7 likes

5 likes

Chicago juli 2026.

5 likes

Andenne Belgie vandaag. Vakantie is voor mij net begonnen.

6 likes

Maandje in Spanje, veelal Moraira.

5 likes

Leutasch / Tirol begin juli. De Revelot fiffer mocht mee.

4 likes