Casio. Zo veel keus. Veel verschillen maar één ding gemeen: beste prijs-kwaliteit verhouding. Punt.
De A168, MRW200 en LCW-M100.
Casio. Zo veel keus. Veel verschillen maar één ding gemeen: beste prijs-kwaliteit verhouding. Punt.
Weet je het niet meer, welke dit zijn. Volgens mij noemen ze deze Bull Head’s, enige verschil is dat de modelnummer ietsje verschillen door een ander kleur wp ![]()
Leuk geschreven Dennis, en ja niet ieder horloge heeft een “bijnaam”. Is bij andere merken precies hetzelfde, sommige hebben het wel andere weer niet. Maar handig als men schrijft welk horloge het is. Brengt wellicht anderen op het idee om ook een bepaald horloge te kopen, voorkom je vragen als wat is het ref.nummer ![]()
Haha, nu snel batterij vernieuwen. Heb ik soms ook wel eens last van, kom ik een horloge tegen die niet in de database staat ![]()
Tja maar welke Jesus
. Ben de Bulova steeds meer gaan waarderen, prima horloges en dito uurwerk ![]()
Mooie set Blancpains
, vooral de middelste maar ja welk model naam of bijnaam hebben deze ![]()
En natuurlijk vandaag ook een bijdrage van mij, hebben ze geen naam dan geef ik ze wel een naam ![]()
Fijne avond iedereen ![]()
Léman TimeZone, Léman Ultra Slim en Léman Chronograph Flyback
Ref. 2160-1130M-53, Ref. 2100-1418-53, Ref. 2185-1142-71
De Flyback zit momenteel niet op de X-71 zoals de referentie aangeeft
Edit: te weinig koffie op. Ik bedenk me hierdoor dat ik nog wat Lebem’s heb. Zal ze op de foto zetten.
Hoe kom ik nou bij Léman? O ja: Liban, Lebem… Lekker al die namen. ![]()
Het Meer van Genève is natuurlijk het Lac Léman
Van mij
, kreeg ik van de zoon van onze lieve heer ![]()
Jezus!
Het zijn Ruhla’s maar ja welke
, die chronograaf is leuk, werkt alles nog naar behoren? Heb er zelf geen (nog) ![]()