Themaweken horloges : “sleutel aan je horloge, lees goed de inleiding” dit vanaf post 1113.deel 3

En als ik dan toch bezig ben. Deze Seiko was van mijn vader.ook 34 m
En dat terwijl de man echte berenklauwen had.
Toen ik dit horloge erfde zat er een jubilee op waar ik maar liefst 4 schakels uit heb moeten verwijderen om het enigzins passend te krijgen.
Om maar even aan te geven dat dat vroeger een hele normale afmeting was.

7 likes

He rustagh aan he tegen je vriend, wil jij toch niet verdrietig maken :cry:
Maar oke, je hebt gelijk. Airking van 34mm. Nu ff afwachten hoeveel er uit het groene gedeelte gaan komen :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Maar biedt bij voorbaat alvast mijn excuses aan de Rolex boys/girls :bowing_man:

3 likes

Gaaf man, wist ik echt niet. Maar rookie als het om vintage gaat he, dus goed excuus toch :innocent: Was dit toen een heren of dames model?

2 likes

Ik wist dat men vroeger klein droeg, groter dan 35/36mm noemde men dat een jumbo toch? Maar waarom heb je die jubilee band er niet meer om, al is het alleen maar voor de herinnering zou ik denken als het van mijn pa zou zijn geweest. Of was die toch te ver heen?

1 like

Zeg gewoon dat je om medische redenen geen pak aan mag, en ga lekker in je jeans en een paar loafers :smirk:

3 likes

Heren model, zowel de rolex als de longines. De longines toont veel groter, die heb ik vaak om, de rolex eigenlijk niet.

5 likes

Kunt u dit even doorgeven aan @Assie62, ik praat tegen dovenvrouwsoren :wink:

3 likes

32 millimeter

9 likes

16 x 21 mm :sunglasses:

7 likes

Probeerde de link naar het Rolex topic te openen, duurde lang. Eindelijk open, maar wilde ie weer niet alle foto’s laden. Enfin morgen weer een dag, gewoon eigenwijse PC, net zoals zijn baas :grin:
Maar wel jammer dat je die rolex niet draagt, dat verdient ie eigenlijk wel toch :+1:

2 likes

Beterschap Ferry en hou vol voor de volgende. Mooie tijd in Zweden gewenst :partying_face:

3 likes

@Rik @Blufkakel

6 likes

33mm valt nog onder de kleintjes neem ik aan :wink:

9 likes

Met 37mm de kleinste van het nest.

De madam heeft een 34mm, maar een foto opladen lijkt niet te lukken.

5 likes

Ha, ik zat er al op te wachten. Wist dat er iemand wel op het HF zou zijn die een andere interpretatie zou hebben :wink:

1 like

Het gaat om het rechter horloges

5 likes

Zal morgen nog wel een andere posten, maar misschien wil @Lexaf wel mijn superb hier posten. Is ook een kleintje :wink:

En aan @Dutchspur de vraag of ik mijn omega van 35mm morgen of overmorgen ook mag posten. Jawel, hou mij aan de regels en vraag gewoon toestemming :smiley:

3 likes

Ik zal morgen eens snuffelen in de horlogedoos van mijn echtgenote, daar zitten een paar kleintjes in.

2 likes

Rik en Bløf hebben beide hele kleine horloges in de collectie.
Wat bedoel jij dan?

3 likes

:rofl: :rofl:, dat dus :innocent:

1 like