Ik heb alleen een foto van het oorspronkelijke model uit de jaren vijftig én van de heruitgave uit pakweg 2013 gezien, dus ik denk dat deze gelimiteerde tussenvariant uit begin jaren negentig ook mee mag doen toch?
mooi hé, wat is de diameter van de reissue van de Navigator? de oude is 36mm wat voor begin jaren '50 groot is
Ik vermoed dat in mijn oudje het mechanisme voor de landenschijf nog aanwezig is, ze hebben er gewoon een andere plaat over het bumper caliber gezet. Wijzers zijn nog origineel
Ha Jaco, heb natuurlijk wel je epistel helemaal gelezen en hoewel deze uit 2021 is, alsnog een like gegeven voor de geschiedenis van de worldtimers en de rest van de info natuurlijk.
Ha, ik was geschiedenis over de worldtimers aan het zoeken en kwam mijn eigen stuk tegen. Wist niet eens meer dat ik dat gedaan had… Tsja, de vijftig gepasseerd he…
Dit is de voorkant van het horloge, een foto van de voorkant van het uurwerk heb ik niet.
Maar ik zie al dat je een heel ander horloge gevonden hebt dan deze. Een NH35 is een automaat uurwerk wat ik heb is een Quartz.
Denk dat we 2 dingen door elkaar halen hier!