Themaweken : “Show je Rolex” dit vanaf post 186 deel 3

Is top :ok_hand:

1 like

Het zij je vergeven maar wat is er mis met Heerlen?

4 likes

Mijn eerste Rolex is een Datejust, maar die is momenteel weg voor onderhoud. Dit is een oude 16014. Ik vind dat een heel mooi klassiek horloge, maar hij voelt niet geschikt voor dagelijks gebruik. De Explorer heb ik gekozen omdat dat ik hem mooi vind in al zijn eenvoud. Het is ook een nieuwe dus lekker robuust en dus geschikt voor dagelijks gebruik. Er gaan er in de toekomst nog wel één of twee bijkomen.

3 likes

Hoi Paul, dat is een mooie Datejust met die groene wp heel mooi :+1:. Mij lukt het nog niet om horloges te verkopen, zal wel een tic van mij zijn. ik zou de Explorer en de OP nooit weg doen. Het woord vervelen bij horloges komt niet bij mij op, wel dat ik denk die mag even een tijdje gaan slapen in de kluis :smiley:.

1 like

Mooie OP Jeroen, het blauw zit mooi tussen diep blauw en lichtblauw in en met die jubilee band een mooie Rolex :+1:

Ik zal wel iets gemist hebben, maar ik heb ze je nooit zien dragen hier op het HF.

Leuke set de GMT master II en de Sub :+1:, het verhaal erachter bedenk ik zelf wel :grin:

Echt een mooie collectie Rolexen en lekker divers :+1: en natuurlijk stuk voor stuk mooi deze Rolexen. Dat je door de YM aangestoken besmet bent geraakt aan de Rolex kan ik goed begrijpen :wink:. Lachen dat jij de Rootbeer een tikkie fout vind, dat heb ik nu met volgouden Rolexen. Niet dat die minder mooi zijn, maar gewoon net iets te :smiley:. Zelf vind ik juist de afwisseling tussen staal en goud heel mooi, weet dat sommigen dit juist discutabel vinden. Maar hebben sommigen ook met bijvoorbeeld de diamanten op de DJ. Uiteindelijk blijft het ook onder Rolex liefhebbers allemaal een kwestie van smaak. Jij noemt de YM 16622 ondergewaardeerd, zou ik niet zo zeggen.
Wat betreft je GMT master Pepsi, zeg ik altijd maar “je kunt beter aan de Pepsi zitten dan aan de coke :wink:”. De DJ van je vrouw mag er ook zijn, alleen vind ik (persoonlijk he) Romeinse cijfers minder mooi staan op een Rolex. Maar daar zal je vrouw weer anders over denken natuurlijk, wat ik ook begrijp :smiley:

1 like

Haha, denk dat veel leden zo denken maar ja eenmaal besmet met het virus is er vaak geen ontkomen aan. Ook jij heb een mooie collectie Rolexen en waar anderen weer de cyclops er niet op hebben, zitten ze bij jou er nog op. Ik moet er niet aan denken als ze bij mijn Rolexen eraf zouden zijn, slechte oogjes he :wink:. Maar als men die er niet op willen hebben, zeg ik koop dan een no date :grin:
En ik zeg het vaak, weten ze ook van mij. Geen horloges verkopen, bewijst maar weer dat jij spijt hebt van de verkochte OP en de blauwe Milgauss. Die Exporer II vind ik ook lekker vet :+1:

Ha Dan, 2 mooie Subs en 2 mooie Explorers :+1:, zoek de verschillen, nou ik maak het mijzelf nu lekker makkelijk :grin:. zowel op de subs als de Explorers, zit er verschil met de tekst op de wijzerplaten :wink:

Kratos, ook lekker divers je collectie en mooi :+1:. Daarnaast hebben ze alle 3 eigen kleur wp. Zal wel in de klas een paar uurtjes aan gespendeerd zijn met de leerlingen :wink:

1 like

Hele mooie :+1:

Hier mijn Sub uit 2005.:sun_with_face::sunglasses:

Groeten uit Picardië.

Santé!:clinking_glasses: