Je hebt ze toch wel gedownload.
Nee dat niet Macx, kan ik nog altijd later doen. Wilde in dit thema mijn mening geven over alle horloges en dat kost best wel tijd. Kijk maar eens hoeveel er vanaf deel 2 tot nu voorbij zijn gekomen en iedereen mijn mening gegeven. Hoeven ze natuurlijk niet mee eens te zijn, smaken verschillen gewoon . Heb jij al mijn NA’s gedowload, dan ben je nog wel even zoet
Mooi verdeeld die patina , die uit 1943 is heel mooi verkleurd
Bizar hè? Het is een digitale schatkamer. Bedankt dat je on ieder geval voor mij de moeite neemt, want ik geniet ervan.
Nee natuurlijk niet Ferry, was niet serieus bedoeld, maar ik wil niet alles verklappen en mede daarom heb ik ze er weer af gehaald, een andere reden is dat het zo overheersend word en dat is ook niet leuk voor de andere posters.
Dit waren de Tissots voor het thema, Patina.
Die wil ik Macx, is mijn geboorte jaar
Nee joh, iedereen die wil posten kan altijd posten al gooi jij er 1000 op het HF
De Tissot’s zijn allemaal top Macx, dacht eerst dat je er maar 1 had
Leuk man, Seiko vijfje met patina
Ik heb er 18 en nog een paar die liggen uit elkaar, die moet ik nog een keer in elkaar zetten, die heb ik een jaar geleden uit elkaar geschroefd en waarom ze nog uit elkaar liggen heb ik geen aantekeningen van gemaakt, dus daar zal ik een keer naar kijken, maar dat zijn zeesterren van de jaren zestig, dus ander model dan de jaren 40 en 50, die oudjes vind ik veel mooier, met patina op de plaat.
Ik ga de Tissot uit het jaar 59 aan je laten zien, een ogenblikje
Speciaal voor jouw Ferry, een prachtige Tissot geboren in 1959.
Met een mooi uurwerk met serienummer als bewijs dat het uit 1959 komt.
Je mag er nog een uitzoeken als blijk van waardering voor al je leuke beoordelingen, dat maakt het erg leuk.
Je bent een topper Macx, krijg kippenvel van die Tissot Seastar uit 1959, maar dat begrijp jij natuurlijk wel En dit topic maak ik echt met plezier, zeker gezien al het moois wat je voorbij ziet komen
@fredpanarai1 omdat jij wat jeugdsentiment naar boven haalde, heb ik op deze vrije keuzeavond mijn Boy London om geslingerd. Al 30 jaar in bezit.
ik zoeken met google lens, nergens te vinden. Maar dit is toch een kompas Dennis, zou niet weten hoe je er de tijd op moet aflezen? Maak mij wijzer