Themaweken : “toon je horloge met patina” dit vanaf post 3862

Goedemiddag thema vrienden,
Themaweken “toon je datum op 12 uur” dit vanaf post 2504

Middag, jazeker middag :wink:. Vier vandaag met alle kids 25 jaar getrouwd, dus lekker drinken, uiteten en nog meer drinken :grin:

Met dank aan @Roedolf (Ruud) die dit thema aangedragen heeft.
Zoals jullie wel weten zit het datumvenster zelden op 12 uur, dus leek het mij leuk om dit thema eens aan te stippen.
Let wel, gaat alleen om de datum op 12 uur, dus zonder de dag.
Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, zelf (ongelofelijk) heb ik niet 1 horloge met de datum op 12 uur,dus moest als een dief in de nacht het HF/internet afstruinen voor wat voorbeelden die ik deze week kan posten.
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat jullie dat ook gaan doen, heb je meerdere horloges met de datum op 12 uur, spreiden over de week.

Kijk goed naar de voorbeelden waarmee ik aftrap (eerste foto is van Roedolf/Ruud) 2e foto van het HF/internet, dan weten jullie wat ik bedoel en hou je aan dit thema, lekker makkelijk toch :smile:

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal komende week iets lastiger worden,
maar goed, je kunt niet altijd 6 gooien :wink:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk :smile:
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.

Fijne themaweek iedereen :+1:

edit: weet je een leuk thema wat nog niet is geweest, lekker doorgeven, komt vanzelf een keer aan bod :smile:

Fijne themaweek iedereen :+1:

9 likes

Van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en maak er een gezellige dag en avond van met zijn allen. :partying_face: :clinking_glasses:
En wel een beetje nuchter blijven en niet struikelen net als met je vakantie. :rofl:
Want daar knapt je neus niet van op volgens mij.

2 likes

Congratz! :100: :fire:

Gaat rustig worden deze themaweek…

2 likes

image
Gefeliciteerd met jullie zilveren jubileum. :clinking_glasses:

Ik moet zelf nog even wachten tot 26 mei :blush:

4 likes

Van harte gefeliciteerd natuurlijk van ons, veel plezier met z’n allen :+1::beers::champagne:, volgend jaar wij 35​:grin:

2 likes

Van harte gefeiliciteerd @fredpanarai1 & @Assie62:clinking_glasses:

Ik heb voor de gelegenheid even een Squale onder handen genomen. De datum staat nu op 12. Dat was toch de bedoeling? Ik vind het overigens niet heel erg fraai bij deze dikke duiker … :joy: :beers:

12 likes

10 likes

Goedemorgen,

Ik heb er welgeteld drie.
Hier de eerste:

6 likes

9 likes

Deze herken je nog wel Ferry.
Met datum, en precies op 12.00 uur geknipt.
Geen dank.

9 likes

Hallo @fredpanarai1 en @Assie62 , leuke dag gehad?

2 likes

Hoi Eddy, de datum zit ook toevallig achter de wijzers?:smile: Ik kijk maar niet naar rechts :smile:
Heb ook nooit geweten dat de datum op 12 uur zit.:smile:

2 likes

Was zeker heel erg leuk. Dank je wel voor het vragen.
De jongste met zijn vriendin uit zweden over.
Kan er weer geknuffeld worden😄
Fer is helemaal gesloopt.
Die kijkt hier vanavond nog even om het hoekje.

2 likes

Hé. 2 nieuwe themaweekmods.
Wil ik Ferry weer eens uit z’n tent lokken, bijten er 2 anderen.
Kijken we wel even hoe we mijn naam schrijven dame en heer?
Groet EDDIE

4 likes

Oeps, ja telefoon. Die maakt zijn eigen woorden helaas.
Excuses eddie🤭

2 likes

Ik heb geen input, dus de hele week ben ik toeschouwer. :eyes:

2 likes

Tja, en dan gaat het kriebelen en ga je een beetje scheidsrechteren.
Ik snap het helemaal.

2 likes

Geel of rood :pray: :innocent:

2 likes

Zeker weten, misschien iets teveel gedronken en beetje te druk geweest. Vandaag hele dag op mijn nest gelegen, gesloopt man. Maar dat mag de pret niet drukken :smile:

1 like

Ahh, zie dat Assie al antwoord heeft gegeven :smile:

1 like