Mooi verwoord hoor Fred. Ik ben meer van de steno. Fijn weekend!
Dat is zeker wel goed gekomen!
Jaa, dit is echt een onverwoestbaar beest, snap daar heel goed de aantrekkingskracht van!
Mooi dat je hem ook lekker durft te dragen met bijbehorende sporen, zo hoort het tenslotte ook. Zeker bij een toolwatch!
Thanks! Van Chronoswiss had ik een Regulateur en een Kairos, beide verkocht en inmiddels weer een Regulateur aangeschaft😅 in staal maar wellicht in de toekomst nog eens een geelgouden op de kop tikken👌
Heel mooi Jeroen deze DJ, echt een hele mooie wijzerplaat , staat je heel netjes om je pols
O ja, mag natuurlijk zelf ook plaatsen Tja dat is dus mijn NA, Omega 2800-3P
En vanavond komt er natuurlijk weer een nieuw thema, zullen heel wat horloges gepost worden verwacht ik, spreiden over de week vrienden
Ga je vintage?
Slaapkop, had je allang kunnen weten. Wil van alle markten thuis zijn
He maar heb je die mooie Patek van @Brick gezien, moet jij er ook eentje extra bij hebben. Misschien maak ik daar eens een thema van, maar ja hoeveel hebben er een Patek. Zijn over het algemeen de rijken onder ons
Dankjewel Ferry ben er ook zeer tevreden mee.
Gefeliciteerd met deze mooi Omega
Grappig om te zien hoe ook jouw smaak verandert.
Goedenavond thema vrienden,
Dit keer is het thema digitale quartz horloges, en dan bedoel ik dus de eerste digitale horloges. Dit vanaf post 293
Zoals jullie wel weten kwam het eerste quartz horloge in 1969 op de markt en brak het echt door zo rond 1970.
Zelf heb ik er niet 1, zijn niet echt mijn smaak. Maar het draait niet om mij maar om jullie, beste vrienden.
Ik heb dus een aantal van die horloges van het net geplukt zodat jullie weten welke horloges ik bedoel, zowel vintage als de horloges in die stijl die nog steeds nieuw uitgebracht worden.
Hou je dus goed aan dit thema, de voorbeelden zijn duidelijk genoeg.
Nogmaals, geen horloges die analoog/digitaal zijn!!
Zal ik in dit thema veel moeten afkeuren, hoop het niet. En natuurlijk zoals altijd blijf lief tegen elkaar
Ik trap af met een aantal voorbeelden, vraag mij niet naar model of ref,nummer. Mogen jullie lekker aan elkaar uitleggen.
Verder denk ik dat met dit thema, veel leden mee kunnen doen
Heb je dus meerdere horloges die in dit thema passen wat ik zeker verwacht, probeer het dan over de week te spreiden en niet alles op 1 dag posten. Houdt dan mooi de themaweek levendig.
Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema,
En natuurlijk kan je iedere dag een foto posten en zoals jullie weten, zondag vrije keuze dag.
En natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek , en een beetje zon kan ook geen kwaad, die regen is maar niets zegt deze stadsknul
Wens iedereen een fijne themaweek
Casio DW-403 Surfing Timer
Dit horloge had ik als verse tiener. Vooral de verspringende blauwe en rode LCD-blokjes hebben mij op school heerlijk afgeleid. Ik surfte toen veel, dus dit horloge pastte volledig bij mijn levensstijl. School wat minder.
Je ziet het John, het gras is altijd groener bij de buren!
Gaaf ding!
@Knutselkoning ook cool hoor, zijn dat allemaal mods?
Correct, poosje gedaan Casio’s modificeren. De onderste AE-1200 heeft ook een kast van SKXMods, met saffierglas en IP-gecoat RVS kast. Leuke bezigheid, hier nog een kleine compilatie:
Later ook nog delen van het display negatief gemaakt, maar daar kan ik zo snel even geen foto van vinden. Staat vast wel ergens op een Casio topic.
Edit: