De Casio mod de deur uit gedaan Ferry?
Er zal wel een 46mm kletser bovenop liggen.
Zal vanavond eens in dese oude dozen duiken, en ze in de loop van de week allemaal apart hier posten
prachtig, ik heb echt een zwak voor dit soort horloges.
Maar wel 1 met een tafeltje voor je koffie
Ondanks je afleiding met je Casio toch nog goed terecht gekomen Dennis
Geen huilie huilie doen he, je hebt vaak genoeg mee kunnen doen
Ik weet het Robert, en nu moet ik echt door het stof en mijn nederige excuses aanbieden. Schreef ik dat ik er niet 1 heb. Ja dus wel, heb jij voor mij toen in orde gemaakt en nee Robert, bij mij gaan er nooit horloges de deur uit. Hooguit de kluisjes in. Dus de Casio Illuminator heb ik nog steeds, niet aan gedacht en overheen gekeken.
Lijkt heeel erg veeel op 1 van jouw horloges, ga hem apart posten natuurlijk
@JohnvdT wat een verschil he, de Patek is analoog en deze digitaal, welke van de 2 heeft de minste afwijking
Benieuwt Robert hoeveel ik er deze week nog voorbij zie komen
Nee joh Dennis, dat zou heiligschennis zijn. Met heb ook boxen gestapeld en daar lag mijn Casio, smachtend wanneer die weer om de pols mag
Ik dacht dat de merken die ik in de voorbeelden had geplaats zo’n beetje de enige merken waren, niet dus zijn er nog veel meer
Lekker divers @domega , is dat het serienummer bij die Bertone
Jeetje man, hoeveel heb jij er wel niet? en natuurlijk draag of heb je ze allemaal ooit gedragen . Benieuwd waar ik nog mee verrast ga worden
Kan mij voorstellen dat die nooit meer weg gaat , wanneer is de andere helft van Afrika aan de beurt
En zoals ik belooft heb, de Illuminator van Robert nog steeds in bezit. Dus kan ik toch 1 dagje meedoen Yeah:
Fijne avond iedereen
Een beetje gasgeven in auto’s kan zelfs Max, het is allemaal niet zo moeilijk.
Ik ben deze ergens in de 80s gaan verzamelen, een groot deel werkt nu niet, plan is om ze allemaal wel werkend te gaan krijgen, 10% loopt nu denk ik
Waarschijnlijk als de kinderen ouder zijn
Je wilt gewoon niet dat ik mee kan posten. Zo jammer.
Kan nog steeds hoor, even snel bestellen en dan posten