Themaweken : “toon je digitale quartz horloge” dit vanaf post 293 deel 3

De Casio mod de deur uit gedaan Ferry? :wink:

1 like

Er zal wel een 46mm kletser bovenop liggen. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth::rofl:

3 likes

Goedemorgen,

6 likes

6 likes

Zal vanavond eens in dese oude dozen duiken, en ze in de loop van de week allemaal apart hier posten :rofl:

10 likes

prachtig, ik heb echt een zwak voor dit soort horloges.

2 likes

3 likes

5 likes

uit de telefoon getrokken :heart:, met de LED Stratos eens niet naast de LCD versie

6 likes

4 likes

Jeugdsentiment deze!
Half Afrika mee door gebanjerd. Mooie herinneringen.

5 likes

Maar wel 1 met een tafeltje voor je koffie :wink: :+1:

Ondanks je afleiding met je Casio toch nog goed terecht gekomen Dennis :+1:

Geen huilie huilie doen he, je hebt vaak genoeg mee kunnen doen :wink: :+1:

Ik weet het Robert, en nu moet ik echt door het stof en mijn nederige excuses aanbieden. Schreef ik dat ik er niet 1 heb. Ja dus wel, heb jij voor mij toen in orde gemaakt :+1: en nee Robert, bij mij gaan er nooit horloges de deur uit. Hooguit de kluisjes in. Dus de Casio Illuminator heb ik nog steeds, niet aan gedacht en overheen gekeken. :innocent:

Lijkt heeel erg veeel op 1 van jouw horloges, ga hem apart posten natuurlijk :grin:

@JohnvdT wat een verschil he, de Patek is analoog en deze digitaal, welke van de 2 heeft de minste afwijking :stuck_out_tongue_winking_eye:

Benieuwt Robert hoeveel ik er deze week nog voorbij zie komen :+1:

Nee joh Dennis, dat zou heiligschennis zijn. Met heb ook boxen gestapeld en daar lag mijn Casio, smachtend wanneer die weer om de pols mag :smiley:

Ik dacht dat de merken die ik in de voorbeelden had geplaats zo’n beetje de enige merken waren, niet dus zijn er nog veel meer :+1:

Lekker divers @domega :+1:, is dat het serienummer bij die Bertone :wink:

Jeetje man, hoeveel heb jij er wel niet? en natuurlijk draag of heb je ze allemaal ooit gedragen :+1:. Benieuwd waar ik nog mee verrast ga worden :+1:

Kan mij voorstellen dat die nooit meer weg gaat :+1:, wanneer is de andere helft van Afrika aan de beurt :wink:

En zoals ik belooft heb, de Illuminator van Robert nog steeds in bezit. Dus kan ik toch 1 dagje meedoen Yeah:

Fijne avond iedereen :+1:

9 likes

Een beetje gasgeven in auto’s kan zelfs Max, het is allemaal niet zo moeilijk. :wink:

1 like

Ik ben deze ergens in de 80s gaan verzamelen, een groot deel werkt nu niet, plan is om ze allemaal wel werkend te gaan krijgen, 10% loopt nu denk ik

3 likes

5 likes

Waarschijnlijk als de kinderen ouder zijn :slight_smile:

1 like

Oud plaatje met mijn G-Shock (heb ik nog).

3 likes

Je wilt gewoon niet dat ik mee kan posten. Zo jammer.

2 likes

Kan nog steeds hoor, even snel bestellen en dan posten :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

die derde was mijn eerste Seiko, en nu dus al 40 jaar in bezit :hugs:

6 likes