De laatste vier:
Fijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Volgens mij betekent het dat Ferry @fredpanarai1 ons een dagje vrijaf heeft gegeven en we hier niet hoeven posten.
Oooh, verkeerd begrepen dan
Zekers, ga ik niemand in de weg zitten
Nee nee Henri, dat is jouw interpretatie. Geen dag vrij, misschien zelfs extra hard werken. Maar blijft je vrije keuze welke je gaat posten
Ja @Dutchspur totaal verkeerd begrepen , zie antwoord naar Henri
Het is hier net als vroeger op school… ik was altijd de lul… Zometeen ga je me ook nog vertellen dat ik weer strafregels moet schrijven…
He het is vrije keuze dag, dan maar gelijk de Seiko chronograaf SSB301p1 die ik nu om de pols heb
En vanavond een thema die niet makkelijk zal zijn , dus goed inleiding lezen en naar voorbeelden kijken
Mooi klokkie Ferry!
Maar mag blijven staan toch
Ik heb nog veel meer hoor
Gij probeert deze heer uit de tent te lokken met je “klokkie” , maar idd een mooi horloge
Vrije keuze is vrije keuze toch, laat je mooiste horloges maar zien
Vanavond zal het knap lastig worden verwacht ik
Geen probleem joh, kan je altijd op zondag dumpen . Maar weet zeker dat het thema wat er vanavond komt, weer huilie huilie wordt voor sommigen. Maar ja, moet iedereen een kans geven. Zat eerst nog te denken om Richard Mille als thema te nemen, denk dat er dan hooguit 1 of 2 gepost worden. Maar ben ik toch maar van afgestapt
Dan gewoon Richard misschien?!?